Перегляд за Автор "Єсікова, І."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ХІМІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Єсікова, І.В даній статті висвітлено доцільність та необхідність використання засобів ІКТ під час вивчення хімії дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. Мета роботи полягає в аналізі необхідності застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчально – виховний процес при вивченні хімії дітьми з особливими освітніми потребами. Отже, викладання хімії в інклюзивному середовищі має ряд специфічних особливостей, пов’язаних з тим, що вона є наукою експериментальною, тому важливим є адаптація навчальних програм з хімії відповідно до вимог часу, знайомство дітей з ООП з програмними засобами, які значно полегшать навчання та зміцнять інтерес до вивчення хімії. This article highlights the expediency and necessity of using ICT tools during the study of chemistry by children with special educational needs in the conditions of martial law. The purpose of the work is to analyze the need to use information and communication technologies in the educational process when studying chemistry by children with special educational needs. Therefore, teaching chemistry in an inclusive environment has a number of specific features related to the fact that it is an experimental science, therefore it is important to adapt chemistry curricula in accordance with the requirements of the time, to familiarize children with special needs with software tools that will greatly facilitate learning and will strengthen interest in studying chemistry.
- ДокументМЕТОДОЛОГІЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ НА ІНКЛЮЗИВНЕ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Єсікова, І.; Сидоренко, О.У даній статті висвітлено доцільність та необхідність використання засобів ІКТ під час вивчення хімії дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану для ефективного перетворення дистанційного навчання на зручне та ефективне інклюзивне навчання. Проаналізовано перелік освітніх платформ для ефективної інклюзивної роботи та наведено приклади дидактичних завдань. Наголошено на тому, що успішна реалізація інклюзивного навчання за допомогою цифрових технологій у закладах загальної середньої освіти можлива переважно за створення відповідних умов та ресурсів. This article highlights the expediency and necessity of using ICT tools during the study of chemistry by children with special educational needs in the conditions of martial law for the effective transformation of distance learning into convenient and effective inclusive learning. The list of educational platforms for effective inclusive work is analyzed and examples of didactic tasks are given.
- ДокументМОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТА АДАПТАЦІЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ВПРОВАДЖЕННЯ КРАЩИХ ПРАКТИК(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Єсікова, І.; Лисогор, Т.Охарактеризовано важливість оцінки та адаптації стандартів якості у сучасній системі освіти. Проаналізовано різні моделі оцінки, включаючи традиційні та інноваційні підходи, вивчено можливості їх інтегрування в освітні процеси. The theses discusses the importance of evaluating and adapting quality standards in modern education systems. It analyzes various evaluation models, including both traditional and innovative approaches, and explores the possibilities of integrating them into educational processes.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єсікова, І.Публікація присвячується аналізу сутності інклюзивного середовища та особливостей його впровадження в ЗЗСО України. Наведена нормативно-методична література необхідна для організації інклюзивного середовища. Розкрито основні принципи побудови якісного інклюзивного освітнього середовища для задоволення індивідуальних потреб кожної дитини. This article is devoted to the analysis of the essence of the inclusive environment and the features of its implementation in the PPE of Ukraine. The cited normative and methodological literature is necessary for the organization of an inclusive environment. The main principles of building a high-quality inclusive educational environment to meet the individual needs of each child are revealed.
- ДокументЦИФРОВІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Єсікова, І.Дана стаття присвячується проблематиці цифровізації інклюзивної освіти, яка є особливо актуальною в умовах війни в Україні. Визначено та проаналізовано нормативні документи, які регулюють цифровізацію інклюзивної освіти в Україні. This article is devoted to the issue of digitalization of inclusive education, which is especially relevant in the conditions of war in Ukraine. The normative documents regulating the digitization of inclusive education in Ukraine have been identified and analyzed.