Кафедра наукових основ управління
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра наукових основ управління за Автор "Fenlai, J."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументFORMING OF SOFT COMPETENCIES EDUCATIONAL PROCESS MANAGEMENT CHANGES (DISTANCE EDUCATION)(Rezekne Academy of Technologies, 2021-05-28) Fenlai, J.; Kalashnyk, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Sinje, L.; Zhijian, L.The impetus and innovative idea for research was the rapid transformational changes in society. These changes were expressed in the experimental search activities of the development in education and other social and humanitarian sciences, which are now taking place in the world in connection with the COVID-19 pandemic and the maximum distanceization of processes, including educational ones. The authors concluded that these changes concern: teaching methods, organization and management of educational processes. In practical teaching, the authors noticed the peculiarities of soft competencies formation in distance learning. Unlike knowledge, soft competencies are formed in social interaction. It is completely different in content and forms of construction in online education than in the offline one. These changes in educational transformations and management of educational processes take place due to fundamental transformations under the influence of: scientific and technological progress, global security challenges, wide access to information, significant part of life virtualization, restructuring of the axis of the teaching paradigm, etc. The main idea of the article is focused on changes of soft competencies formation as they are understood in distance learning; also it was emphasized the changes, necessary for successful teachers' work management in this area. Research methods: general scientific (analysis, synthesis, collection of information, expert opinions, forecasting and modeling), special scientific (analysis of changes in law, recommended practices, observation, authors' own practice and fixation in changes in the educational results of their students). Поштовхом та новаторською ідеєю для дослідження стали швидкі трансформаційні зміни у суспільстві. Ці зміни були виражені в експериментальній пошуковій діяльності розвитку освіти та інших соціальних та гуманітарних науках, яка зараз відбувається у світі у зв'язку з пандемією COVID-19 та максимальною дистанціацією процесів, у тому числі навчальних. Автори дійшли висновку, що ці зміни стосуються: методів навчання, організації та управління навчальними процесами. У практичному навчанні автори помітили особливості формування м’яких компетентностей у дистанційному навчанні. На відміну від знань, м’які компетенції формуються у соціальній взаємодії. У змісті та формах побудови он-лайн освіти він зовсім інший, ніж у офлайн. Ці зміни в освітніх трансформаціях та управлінні освітніми процесами відбуваються внаслідок фундаментальних перетворень під впливом: науково -технічного прогресу, глобальних проблем безпеки, широкого доступу до інформації, значної частини віртуалізації життя, перебудови осі парадигми навчання, тощо. Основна ідея статті зосереджена на змінах формування м’яких компетентностей у їх розумінні в дистанційному навчанні; також було підкреслено зміни, необхідні для успішного управління роботою вчителів у цій сфері. Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, збір інформації, висновки експертів, прогнозування та моделювання), спеціальні наукові (аналіз змін законодавства, рекомендованої практики, спостереження, власна практика авторів та фіксація змін у навчальних результатах студенти). Толчком и новаторской идеей для исследования стали быстрые трансформационные изменения в обществе. Эти изменения были выражены в экспериментальной поисковой деятельности развития образования и других социальных и гуманитарных науках, которая сейчас происходит в мире в связи с пандемией COVID-19 и максимальной дистанциациею процессов, в том числе учебных. Авторы пришли к выводу, что эти изменения касаются: методов обучения, организации и управления учебными процессами. В практическом обучении авторы заметили особенности формирования мягких компетенций в дистанционном обучении. В отличие от знаний, мягкие компетенции формируются в социальном взаимодействии. В содержании и формах построения он -лайн образования он совсем другой, чем в книге. Эти изменения в образовательных трансформациях и управлении образовательными процессами происходят вследствие фундаментальных преобразований под влиянием: научно-технического прогресса, глобальных проблем безопасности, широкого доступа к информации, значительная часть виртуализации жизни, перестройки оси парадигмы обучения и тому подобное. Основная идея статьи сосредоточено на изменениях формирования мягких компетенций в их понимании в дистанционном обучении; также было подчеркнуто изменения, необходимые для успешного управления работой учителей в этой сфере. Методы исследования: общенаучные (анализ, синтез, сбор информации, выводы экспертов, прогнозирования и моделирования), специальные научные (анализ изменений законодательства, рекомендованной практики, наблюдения, собственная практика авторов и фиксация изменений в учебных результатах студенты).