Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Автор "Kyчик, T. C."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСпортивні свята та розваги як засіб формування здорового способу життя у дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Kyчик, T. C.У магістерській роботі досліджено вплив спортивних свят та розваг як засобу формування здорового способу життя у дітей дошкільного віку. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та встановлення умов, які сприяють успішному формуванню здорового способу життя у дітей. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для ефективного розвитку здорового способу життя у дітей дошкільного віку за допомогою спортивних свят та розваг. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння вихователями процесів формування здорового способу життя у дошкільників. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища потребам педагогічних працівників для стимулювання їхньої зацікавленості у даній темі. The influence of sports holidays and entertainment as a means of forming a healthy lifestyle in preschool children was investigated in the master's work. An analysis of psychological and pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and establish conditions that contribute to the successful formation of a healthy lifestyle in children. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for the effective development of a healthy lifestyle in preschool children with the help of sports holidays and entertainment are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of forming a healthy lifestyle in preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the needs of pedagogical workers in order to stimulate their interest in this topic was investigated.