Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Автор "Алімпієва, К. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВзаємозв’язок локусу контролю та агресивних проявів поведінки в ранньому юнацькому віці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Алімпієва, К. А.В роботі досліджується проблема взаємозв’язку локусу контролю та агресивних проявів поведінки у ранньому юнацькому віці. Актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що проблема агресивної поведінки особистостей у ранньому юнацькому віці є однією з найбільш активно обговорюваних у сучасному суспільстві. Метою цього дослідження є теоретичне обґрунтування особливостей локусу контролю молоді раннього юнацького віку з різним рівнем агресивності та розробка практичних рекомендацій щодо його корекції. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: вивчити розробленість у психологічній літературі проблеми локусу контролю та агресивності молоді раннього юнацького віку; проаналізувати локус контролю молоді раннього юнацького віку; визначити причини агресивної поведінки молоді раннього юнацького віку, особливості її вияву; визначити особливості локусу контролю в молодих людей раннього юнацького віку, що займаються і не займаються спортом, з різним рівнем агресивності; розробити рекомендації науково-педагогічним працівникам, кураторам навчальних груп та молоді раннього юнацького віку щодо корекції локусу контролю. Об’єктом дослідження є локус контролю молоді раннього юнацького віку. Предметом дослідження є локус контролю молоді раннього юнацького віку в курсантському середовищі. The relationship between the locus of control and aggressive behavior in early adolescence are investigated in the report. The relevance of the chosen topic of the final qualification work is that the problem of aggressive behavior of individuals in early adolescence, is one of the most actively discussed in modern society. The purpose of this study is to substantiate theoretically the features of the locus of control of young adolescents with different levels of aggression and to develop practical recommendations for its correction. To achieve this goal it is necessary to solve the following tasks: to study the development in the psychological literature of the problem of the locus of control and aggression of young adolescents; analyze the locus of control of young youth; identify the causes of aggressive behavior of young adolescents, the peculiarities of its manifestation; identify the features of the locus of control in young adolescents, who are engaged and not engaged in sports, with different levels of aggression; develop recommendations for curators of study groups and young youth on the correction of the locus of control. The object of the study is the locus of control of young adolescents. The subject of the study is the locus of control of youth in the cadet environment.