Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Автор "Алфьорова, А. Л."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасоби стимуляції мовленнєвої активності дітей середнього дошкільного віку із затримкою психомовленнєвого розвитку у процесі проведення з ними логопедичної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Алфьорова, А. Л.Кваліфікаційна робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр» на тему «Засоби стимуляції мовленнєвої активності дітей середнього дошкільного віку із затримкою психомовленнєвого розвитку у процесі проведення з ними логопедичної роботи» присвячена вивченню засобів мовленнєвого спілкування у дітей із затримкою психомовленнєвого розвитку а також розробці моделі логопедичної роботи, що спрямована на її стимуляцію. Обсяг роботи, що складається з вступу, 2 розділів, висновків, бібліографії, та додатків, становить 60 сторінок. Два розділи містять 1 таблицю та 8 рисунків. Мета роботи: є визначення методичних підходів ефективного застосування засобів стимуляції мовленнєвої активності дітей середнього дошкільного віку із затримкою психомовленнєвого розвитку. Для реалізації поставленої мети сформульовані наступні завдання досліджень: - на основі вивчення та узагальнення сучасних теоретичних і методологічних досліджень мовлення в галузі логопедії визначити науково-методологічні та методичні підходи до аналізу мовленнєвої продукції у дітей середнього дошкільного віку із ЗПМР; - провести аналіз мовленнєвої продукції дітей середнього дошкільного віку із ЗПМР; - виявити специфічні труднощі формування мовленнєвої діяльності у дітей середнього дошкільного віку із ЗПМР; - розробити структуру та зміст моделі логопедичної роботи з формування засобів стимуляції мовленнєвої активності у дітей середнього дошкільного віку із ЗПМР; - експериментально підтвердити ефективність пропонованої моделі. Для досягнення поставленої мети було запропоновано модель корегувальної логопедичної роботи з формування засобів мовленнєвого спілкування, яку було умовно розділено на два етапи: пропедевтичний та основний. Такий підхід дозволив більш ефективно та за менший проміжок часу досягти видимих результатів. The qualification work for the second degree of higher education "Master" on the topic "Means of Stimulating the Speech Activity of Middle-School Children with Delayed Psycho-Speech Development in the Process of Conducting Speech Therapy Work with Them" is devoted to the study of means of speech communication in children with delayed psycho-speech development and the development of a model of speech therapy work aimed at its stimulation. The work consists of an introduction, 2 chapters, conclusions, bibliography, and appendices and runs to 60 pages. Two chapters contain 1 table and 8 figures. The purpose of the work is to determine methodological approaches to the effective use of means of stimulating the speech activity of middle-aged children with delayed psycho-speech development. To realize this goal, the following research objectives were formulated: - based on the study and synthesis of modern theoretical and methodological studies of speech in the field of speech therapy, to determine scientific and methodological approaches to the analysis of speech production in middleaged children with DPLD; - to analyze the speech production of middle-aged children with DPLD; - to identify specific difficulties in the formation of means of speech communication in middle-aged children with DPLD; - to develop the structure and content of the model of speech therapy work on the formation of means of stimulating speech communication in middleaged children with DPLD; - to experimentally confirm the effectiveness of the proposed model. To achieve this goal, a model of corrective speech therapy work on the formation of means of speech communication was proposed, which was conditionally divided into two stages: propaedeutic and main. This approach made it possible to achieve visible results more effectively and in a shorter period of time.