Факультет початкового навчання
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультет початкового навчання за Автор "Buhera, Y."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументLogopedic technologies in work with children with special educational needs(LUMEN Publishing House, 2023-09) Lyndina, Y.; Soloviova, T.; Tkachenko, L.; Bielova, O.; Lisova, L.; Buhera, Y.The scientific substantiation of motor sphere examination as one of the important components of complex pedagogical examination of children with speech disorders is considered. The article considers the problem of application of speech therapy technologies for preschool children with special educational needs. On the basis of theoretical analysis of sources of the problem, as well as practical experience of work with such children the necessity of multidisciplinary approach to the organization of their speech therapy support. Algorithms of variant technologies of speech therapy support of preschool children with delayed speech development and developmental disorders are given. The importance of involving parents of preschool children with special educational needs in joint activities with a speech therapist is given. Particular attention is paid to the need for diagnostics of the child's speech development. The problem of organization of joint work of a speech therapist and parents bringing up a child with special educational needs is revealed. The ways of solving problems arising in such families are shown. The necessity of timely and systematic correctional and speech therapy work is pointed out. Розглянуто наукове обґрунтування обстеження рухової сфери як одного з важливих компонентів комплексного педагогічного обстеження дітей з порушеннями мовлення. У статті розглядається проблема застосування логопедичних технологій для дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу витоків проблеми, а також практичного досвіду роботи з такими дітьми встановлено необхідність мультидисциплінарного підходу до організації їх логопедичного супроводу. Наведено алгоритми варіативних технологій логопедичної підтримки дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку та порушеннями розвитку. Наведено важливість залучення батьків дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами до спільної діяльності з логопедом. Особливу увагу приділено необхідності діагностики мовленнєвого розвитку дитини. Розкрито проблему організації спільної роботи логопеда та батьків, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Показано шляхи вирішення проблем, що виникають у таких сім'ях. Вказано на необхідність своєчасної та систематичної корекційно-логопедичної роботи.