Формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У диссертації вперше: здійснено цілісне дослідження проблеми формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; розкрито підходи до визначення суті поняття «цифрова компетентність» та «формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін»; визначено структуру формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; узагальнено китайський досвід формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР. Визначено форми, методи та засоби формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; окреслено перспективи творчого використання напрацювань китайських педагогів із проблеми формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР. Подальшого розвитку набули наукові положення щодо творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду в умовах розбудови нової української школи у напрямі модернізації української мистецької освіти відповідно до тенденцій формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. As a result of the research conducted by the dissertation for the first time: a comprehensive study of the problem of forming the digital competence of future teachers of art disciplines in higher education institutions in China; approaches to defining the essence of the concept of "digital competence" and "formation of digital competence of future teachers of art disciplines" are revealed; the structure of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China is determined; the Chinese experience of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China is generalized. Forms, methods and means of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China are determined; the prospects of creative use of the works of Chinese teachers on the problem of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in higher education institutions of the People's Republic of China are outlined. Scientific positions on the creative use of progressive ideas of the Chinese experience in the development of a new Ukrainian school in the direction of modernization of Ukrainian art education in accordance with the trends of digital competence of future teachers of art disciplines.
Опис
Ключові слова
цифрова компетентність, викладачі мистецьких дисциплін, освітній процес, заклад вищої освіти, КНР, digital competence, teachers of art disciplines, educational process, institution of higher education, China
Цитування
Цзі Іпін. Формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР : дис. ... д-ра філософії : 011 – освітні, пед. науки / Іпін Цзі ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2022. – 229 с.
Колекції