РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-08-26
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Міжнародний центр наукових досліджень
Анотація
В статті розглянуто оволодіння іншомовною комунікативною компетентністю в умовах школи. Успішне оволодіння учнями іншомовною комунікативною компетентністю залежить від рівня їхньої емоційної свідомості. Старшокласники, які є емоційно врівноваженими, здатні подолати вікові кризи й оволодіти не тільки лінгвістичними компетентностями, але й готовністю використовувати іноземну мову згідно з комунікативними цілями в реальному житті. The article deals with the acquisition of foreign language communicative competence at school. Successful acquisition of foreign language communicative competence by students communicative competence depends on the level of their emotional consciousness. High school students who are emotionally balanced are able to overcome age crises and to master not only linguistic competences, but also the willingness to to use a foreign language according to communicative purposes in real life.
Опис
Ключові слова
емоційний інтелект, формування іншомовної компетентності, учні старшої школи, emotional intelligence, formation of foreign language competence, high school students
Цитування
Іванова Р. О. Роль емоційного інтелекту у формуванні іншомовної компетентності учнів старшої школи / Р. О. Іванова // Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність : матеріали II Міжнар. наук. конф., Чернівці, 26 серп. 2022 р. / Міжнар. центр наук. дослідж. – Вінниця : Європ. наук. платформа, 2022. – С. 354–356.