Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7644
Назва: Автоматизація граматичних навичок у гібридному форматі навчання
Інші назви: Automation of grammar skills in a hybrid learning format
Автори: Пивовар, Ю.
Прокопенко, Д.
Ключові слова: гібридне навчання
граматичні навички
вивчення іноземної мови
німецька мова
hybrid training
grammar skills
foreign language learning
German language
Дата публікації: 18-тра-2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Пивовар Ю. Автоматизація граматичних навичок у гібридному форматі навчання / Ю. Пивовар, Д. Прокопенко // Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищ. освіти, Харків, 18 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 71–74.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто гібридне навчання під час вивчення граматики. Реалізація гібридного навчання дозволяє розширити освітні та мовні можливості учнів та студентів за рахунок збільшення доступності та гнучкості освіти, врахування їх індивідуальних потреб під час вивчення граматики німецької мови, а також власного темпу і ритму освоєння граматичного навчального матеріалу; стимулює формування активної позиції учня у процесі вивчення іноземної мови і, як наслідок, підвищення ефективності навчального процесу в цілому; трансформувати уявлення про викладача у напрямку переходу від трансляції тільки "готових" теоретичних знань та застарілих методів навчання до інтерактивної взаємодії з учнями та студентами; індивідуалізувати та персоналізувати освітній процес. The article deals with hybrid learning in grammar learning. The implementation of hybrid learning allows expanding educational and linguistic opportunities for pupils and students by increasing accessibility and flexibility. The article deals with hybrid learning, taking into account their individual needs in the study of German grammar, as well as their own pace and rhythm of mastering the grammar learning material; stimulates the formation of the active position of the student in the process of learning a foreign language and, as a result, increasing the effectiveness of the learning process as a whole; to transform the view of the teacher towards the transition from the transfer only "ready-made" theoretical knowledge and outdated teaching methods to interactive interaction with students and pupils; individual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7644
Розташовується у зібраннях:Кафедра німецької філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пивовар Ю., Прокопенко Д. Автоматизація граматичних навичок.pdf837.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.