Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7368
Назва: Сучасний стан та тенденції розвитку початкової освіти в Україні
Інші назви: Current status and trends in primary education in Ukraine
Ключові слова: початкова освіта
методика навчання
методика виховання
педагогічні технології
розвиток обдарованої дитини
співпраця учителя і батьків
підготовка майбутніх учителів початкових класів
матеріали конференції
primary education
teaching methodology
educational method
teaching technologies
Talent development
Collaboration between teacher and parents
Training of future primary school teachers
conference proceedings
Дата публікації: 5-тра-2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Сучасний стан та тенденції розвитку початкової освіти в Україні : матеріали VІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту початк. навчання, Харків, 5 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): У збірнику подано матеріали тез виступів на науково-практичній інтернет- конференції студентів факультету початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. У матеріалах висвітлені актуальні питання теорії і методики навчання та виховання молодших школярів, психологічні аспекти навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку, сучасні педагогічні технології в початковій школі, особливості роботи з обдарованими дітьми, взаємодія та співпраця учителя, учня і батьків, питання професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів. The collection contains materials of abstracts of presentations at the scientific-practical Internet Students of the Faculty of Elementary Education named after G. S. Skovoroda Kharkiv State Pedagogical University. Skovoroda. The materials cover topical issues of the theory and methods of teaching and Upbringing of young schoolchildren, psychological aspects of teaching and education of pupils of primary school age, modern pedagogical technologies in primary school, peculiarities of working with gifted children, interaction and cooperation between teachers, students and parents The issues of professional training of a modern primary school teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7368
Розташовується у зібраннях:Кафедра початкової і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірка тез 2022 2 курс Лавренко.pdf984.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.