Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/688
Title: ПРОБЛЕМА ДИТИНСТВА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Ш. О. АМОНАШВІЛІ
Other Titles: ПРОБЛЕМА ДЕТСТВА В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ НАСЛЕДИИ Ш. А. АМОНАШВИЛИ
Authors: Лупаренко, С. Є.
Keywords: дитинство
дитина
дорослішання
досвід
здібності
потенціал
Ш. О. Амонашвілі
детство
ребенок
взросление
опыт
способности
потенциал
Ш. А. Амонашвили
childhood
child
growing-up
experience
abilities
potential
Sh. A. Amonashvili
Issue Date: 2013
Publisher: Сум. держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка
Citation: Лупаренко С. Є. Проблема дитинства в педагогічній спадщині Ш. О. Амонашвілі / С. Є. Лупаренко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. / СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Сбруєва А. А. (голов. ред.) та ін.]. – Суми : СумДПУ, 2013. – № 4 (30). – С. 26–34.
Abstract: У статті розкриваються погляди Ш. О. Амонашвілі на проблему дитинства. Схарактеризовано ставлення видатного педагога до дитинства як до важливого періоду дорослішання. Розкрито особливості дитинства, визначені Ш. О. Амонашвілі, а саме: активне формування життєвого досвіду дитини протягом дитинства; наявність у дитини великого потенціалу росту, розвитку, унікальних можливостей і потенційних здібностей до навчання. Визначено основне завдання дорослих – допомога дитині в процесі дорослішання завдяки створенню необхідних умов і підтримці її просувань на цьому шляху. В данной статье раскрываются взгляды Ш. А. Амонашвили на проблему детства. Охарактеризовано отношение выдающегося педагога к детству (как к важному периоду взросления). Раскрыты особенности детства, определенные Ш. А. Амонашвили, а именно: активное формирование жизненного опыта ребенка в детстве; наличие у ребенка большого потенциала роста, развития, уникальных возможностей и потенциальных способностей к обучению. Определено основное задание взрослых – помощь ребенку в процессе взросления благодаря созданию необходимых условий и поддержке его продвижений на этом пути. Sh. O. Amonashvili’s views on the problem of childhood are revealed in this article. The famous pedagogue’s attitude to childhood (as to the main period of growing-up) is characterized. The peculiarities of childhood distinguished by Sh. O. Amonashvili are revealed. They are active formation of child’s life-time experience in childhood; person’s having great growth and development potential, unique opportunities and potential learning abilities etc. Adults’ main task is determined – helping a child in the process of growing up due to the creation of the necessary conditions and support of all his/her advancements on this way.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/688
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лупаренко С. Є.pdf265.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.