Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6672
Title: Культура ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень
Other Titles: Культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований
The culture of business communication as an object of linguistic research
Authors: Науменко, П. Ю.
Keywords: ділова комунікація
лінгвістичні дослідження
офіційно-діловий стиль
культура мови
деловая коммуникация
лингвистические исследования
официально-деловой стиль
культура языка
business communication
linguistic studies
formal business style
language culture
Issue Date: 15-Apr-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Науменко П. Ю. Культура ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень / П. Ю. Науменко // Філологія ХХІ століття [Електронне видання] : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 15 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 105–109.
Abstract: Автором було досліджено культуру ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень. Проблеми пошуку нових шляхів удосконалення культури ділової комунікації залишаються актуальними й перспективними у плані подальшого уточнення понять «ділова комунікація», «офіційно-ділова лексика», необхідності зіставлення особливостей перекладу типових для офіційної комунікації лексем на різних етапах формування державних та політичних інститутів, уточнення семантики певних номінацій та створення тлумачних словників ділової лексики, аналізу її фонологічних характеристик, морфологічних параметрів, встановлення її функцій у складі різних синтаксичних конструкцій, визначення ролі в інших стильових різновидах мови. Автором была исследована культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований. Проблемы поиска новых путей усовершенствования культуры деловой коммуникации остаются актуальными и перспективными в плане дальнейшего уточнения понятий «деловая коммуникация», «официально-деловая лексика», необходимости сопоставления особенностей перевода типичных для официальной коммуникации лексем на разных этапах формирования государственных и политических институтов, уточнения семантики номинаций и создания толковых словарей деловой лексики, анализа ее фонологических характеристик, морфологических параметров, установление ее функций в составе разных синтаксических конструкций, определение роли в других стилевых разновидностях языка. The author has investigated the culture of business communication as an object of linguistic research. The problems of searching for new ways to improve the culture of business communication remain relevant and promising in terms of further clarification of the concepts "business communication", "official-business vocabulary", the need to compare the features of translation of the lexemes typical for official communication at different stages of formation of state and political institutions, clarification of semantics of nominations and creation of explanatory dictionaries of business vocabulary, analysis of its phonological characteristics, morphological parameters, establishment of its functions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6672
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науменко П. Ю..pdf362.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.