Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/654
Title: | ПРОБЛЕМА ДИТИНСТВА В СОЦІОЛОГІЇ |
Authors: | Лупаренко, С. Є. |
Keywords: | діти дитинство розвиток особистості соціалізація дитини соціальні потреби дитини соціологія дети детство развитие личности социализация ребенка социальные нужды ребенка социология children childhood personality development child socialization social needs child sociology |
Issue Date: | 16-Sep-2016 |
Publisher: | Держ. вищ. навч. закл. «Ужгород. нац. ун-т» |
Citation: | Лупаренко С. Є. Проблема дитинства в соціології / С. Є. Лупаренко // Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців : матеріали доп. та повідомл. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Ужгород, 16 верес. 2016 р.) / Держ. вищ. навч. закл. «Ужгород. нац. ун-т», каф. соціол. і соц. роботи ; [за ред. І. В. Козубовської, Ф. Ф. Шандора]. – Ужгород : [б. в.], 2016. – С. 103–104. |
Abstract: | Автор розглядає процеси соціалізації та розвитку дитини. У двоспрямованому процесі задоволення взаємних вимог (соціалізації), що висуваються дитиною і суспільством одне до одного, відбувається відтворення суспільства (за умови, якщо воно задовольняє потреби індивіда) і розвиток людини, формування особистості (за умови прийняття нею вимог, що висуваються суспільством). Дитина має оволодіти мовою, мовленнєвими відношеннями, основами рахування, специфікою участі в іграх й обрядах, формуються її навички гігієни, носіння одягу, поводження з речами, орієнтації у природному й технічному середовищі. Автор рассматривает процессы социализации и развития ребенка. В двунаправленном процессе удовлетворения взаимных требований (социализации), предъявляемых ребенком и обществом друг к другу, происходит воспроизводство общества (при условии, если оно удовлетворяет потребности индивида) и развитие человека, формирование личности (при условии принятия им требований, предъявляемых обществом). Ребенок должен овладеть языком, речевыми отношениями, основами счета, спецификой участия в играх и обрядах, формируются его навыки гигиены, ношения одежды, обращения с вещами, ориентации в природном и технической среде. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/654 |
Appears in Collections: | Кафедра освітології та інноваційної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лупаренко .pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.