Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТриняк, М. В.-
dc.contributor.authorTrinyak, M.-
dc.date.accessioned2021-07-13T09:58:46Z-
dc.date.available2021-07-13T09:58:46Z-
dc.date.issued2019-05-16-
dc.identifier.citationТриняк М. В. Інтеркультурна комунікація як чинник виховання гармонійної і культурної людини / М. В. Триняк // Практична філософія і Нова українська школа : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 16 трав. 2019 р. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: С. О. Сисоєва (голов. ред) та ін.]. – Київ, 2019. – С. 56–58.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-966-644-492-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5639-
dc.description.abstractУ статті порушено тему інтеркультурної комунікації як чинника виховання гармонійної і культурної людини. Інтеркультурна комунікація, предметом якої є освітній і виховний потенціал фундаментальних прав людини, має дві можливі перспективи: вона або постачає аргументацію для політичних ідеологій, або прояснює специфіку соціокультурних ситуацій, що закидають рамкові умови освітнім і виховним практикам. В статье затронута тема интеркультурной коммуникации как фактора воспитания гармоничного и культурного человека. Интеркультурная коммуникация, предметом которой является образовательный и воспитательный потенциал фундаментальных прав человека, имеет две возможные перспективы: она или поставляет аргументацию для политических идеологий, или проясняет специфику социокультурных ситуаций, забрасывают рамочные условия образовательным и воспитательным практикам.The article touches upon the topic of intercultural communication as a factor in the upbringing of a harmonious and cultured person. Intercultural communication, the subject of which is the educational and upbringing potential of fundamental human rights, has two possible perspectives: it either supplies arguments for political ideologies or clarifies specific socio-cultural situations and provides framework conditions for educational and upbringing practices.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН Україниuk_UA.UTF-8
dc.subjectінтеркультурна комунікаціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectчинники вихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectгармонійна людинаuk_UA.UTF-8
dc.subjectкультурна людинаuk_UA.UTF-8
dc.subjectинтеркультурная коммуникацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectфакторы воспитанияuk_UA.UTF-8
dc.subjectгармоничный человекuk_UA.UTF-8
dc.subjectкультурный человекuk_UA.UTF-8
dc.subjectintercultural communicationuk_UA.UTF-8
dc.subjectfactors of upbringinguk_UA.UTF-8
dc.subjectharmonious personuk_UA.UTF-8
dc.subjectcultured personuk_UA.UTF-8
dc.titleІнтеркультурна комунікація як чинник виховання гармонійної і культурної людиниuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИнтеркультурная коммуникация как фактор воспитания гармоничного и культурного человекаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeIntercultural communication as a factor in the upbringing of a harmonious and cultured personuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Триняк М. В..pdf539.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.