Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5597
Title: Проблема "дидактогенія" та шляхи її вирішення
Other Titles: Проблема "дидактогения" и пути ее решения
The problem of "didactogeny" and ways to solve it
Authors: Бекетова, O.
Beketova, O.
Keywords: психічне здоров’я
школярі
дидактогенія
студентські роботи
психическое здоровье
школьники
дидактогения
студенческие работы
mental health
schoolchildren
didactogeny
student work
Issue Date: 12-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Бекетова О. Проблема "дидактогенія" та шляхи її вирішення / О. Бекетова // Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків, 2021. – С. 10.
Abstract: У даній статті автором було порушено проблему «дидактогенія» та шляхи її вирішення. Дидактогенія – це негативний психічний стан учнів, викликаний порушенням педагогічного такту з боку вчителя або іншої особи, що реалізує виховний процес. В данной статье автором была поднята проблема «Дидактогения» и пути ее решения. Дидактогения – это негативное психическое состояние учеников, вызванное нарушением педагогического такта со стороны учителя или другого лица, которое реализует воспитательный процесс. In this article, the author raises the issue of "didactogeny" and ways to solve it. Didactogenia is a negative mental state of students caused by a breach of pedagogical tact on the part of the teacher or other person who carries out the educational process.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5597
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бекетова О. .pdf348.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.