Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5536
Title: Формування англомовної лексичної компетентності учнів старшого юнацького віку через застосування інформаційних технологій
Other Titles: Формирования англоязычной лексической компетентности учащихся старшего юношеского возраста из-за применения информационных технологий
Formation of English lexical competence of senior youth students through the use of information technology
Authors: Кукленко, О.
Кукленко, А.
Kuklenko, O.
Keywords: інформаційні технології
лексичні навички
компонент змісту навчання
магістерські роботи
информационные технологии
лексические навыки
компонент содержания обучения
магистерские работы
information technology
lexical skills
learning content component
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Кукленко О. Формування англомовної лексичної компетентності учнів старшого юнацького віку через застосування інформаційних технологій / О. Кукленко // Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди : зб. тез наук. доп. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Вип. 1. – С. 44– 45.
Abstract: В статті розглянуто лексичні навички як найважливіший компонент змісту навчання іноземної мови, а їх формування саме і є метою навчання лексичного матеріалу. Знання іноземної мови поєднується із знанням слів, в той час як володіння мовою – з лексичними навичками. В статье рассмотрены лексические навыки как важнейший компонент содержания обучения иностранному языку, а их формирование как раз и является целью обучения лексическому материалу. Знание иностранного языка сочетается со знанием слов, в то время как владение языком – с лексическими навыками. The article deals with lexical skills as the most important component of foreign language teaching content, and their formation is precisely the goal of vocabulary teaching. Knowledge of a foreign language is combined with knowledge of words, while language proficiency is combined with lexical skills.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5536
Appears in Collections:Кафедра англійської філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.