Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4941
Title: Сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів
Other Titles: Современные подходы, методы и приемы преподавания китайского языка в контексте развития способностей к запоминанию иероглифов
Modern approaches, methods and techniques of teaching Chinese in the context of developing the ability to memorize hieroglyphs
Authors: Ільченко, А. Р.
Ильченко, А. Р.
Ilchenko, А.
Keywords: китайська мова
запам‘ятовування ієрогліфів
ієрогліфічна писемність
мнемонічна фраза
студентські роботи
китайский язык
запоминания иероглифов
иероглифическая письменность
мнемоническая фраза
студенческие работы
Chinese
memorizing hieroglyphs
hieroglyphic writing
mnemonic phrase
student work
Issue Date: 20-Mar-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ільченко А. Р. Сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів/ А. Р. Ільченко // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 61–63.
Abstract: у статті розкрито сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів. Одним із найбільш популярних підходів, націлених на успішне запам‘ятовування ієрогліфів, є оволодіння ієрогліфічною писемністю через вивчення базових знакових елементів – графем, на основі яких укладена класифікація ієрогліфів та які мотивують їхні смислові значення. В статье раскрыты современные подходы, методы и приемы преподавания китайского языка в контексте развития способностей к запоминанию иероглифов. Одним из самых популярных подходов, нацеленных на успешное запоминание иероглифов, является овладение иероглифической письменностью через изучение базовых знаковых элементов – графем, на основе которых заключена классификация иероглифов и мотивирующие их смысловые значения. The article reveals modern approaches, methods and techniques of teaching Chinese in the context of developing the ability to memorize hieroglyphs. One of the most popular approaches aimed at successfully memorizing hieroglyphs is to master hieroglyphic writing through the study of basic sign elements – graphemes, on the basis of which the classification of hieroglyphs is based and which motivate their semantic meanings.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4941
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.