Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4661
Title: Дослідження мотивації студентів до вивчення китайської мови та методи її підвищення
Other Titles: Исследование мотивации студентов к изучению китайского языка и методы ее повышения
Research of students' motivation to study Chinese language and methods of its increase
Authors: Андреєва, Ю. В.
Андреева, Ю. В.
Andreeva, Yu.
Keywords: китайська мова
мотивація
вивчення китайської мови
китайский язык
мотивация
изучение китайского языка
Chinese
motivation
learning Chinese
Issue Date: 20-Mar-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Андрєєва Ю. В. Дослідження мотивації студентів до вивчення китайської мови та методи її підвищення / Ю. В. Андреєва // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 45–47.
Abstract: В статті розглянуто проблему вивчення китайської мови, яка є однією з найбільш затребуваних у наш час, володіти нею – престижно, а вивчати – цікаво. Але на перших етапах освоєння мотивація студентів доволі часто згасає. Це відбувається через недостатню спроможність студента протистояти неспецифічному навантаженню, виконувати великий обсяг різноманітних завдань та встигати освоювати мову у стислі терміни. Викладачі, в свою чергу, зосереджуються на навчальному плані та не помічають, коли студенти починають втрачати інтерес до предмету. В статье рассмотрена проблема изучения китайского языка, который является одним из самых востребованных в наше время, знать его – престижно, а изучать – интересно. Но на первых этапах освоения мотивация студентов довольно часто угасает. Это происходит из-за недостаточной способности студента противостоять неспецифической нагрузке, выполнять большой объем разнообразных задач и успевать осваивать язык в сжатые сроки. Преподаватели, в свою очередь, сосредотачиваются на учебном плане и не замечают, когда студенты начинают терять интерес к предмету. The article considers the problem of learning Chinese, which is one of the most popular in our time, to master it – prestigious, and to study – interesting. But in the early stages of development, students' motivation often fades. This is due to the student's lack of ability to withstand non-specific workload, perform a large number of different tasks and have time to learn the language in a short time. Teachers, in turn, focus on the curriculum and do not notice when students begin to lose interest in the subject.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4661
Appears in Collections:Кафедра східних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андреєва Ю. В. .pdf963.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.