Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4533
Title: Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями
Other Titles: Психолого-педагогические условия организации инклюзивного обучения детей дошкольного возраста с тяжелыми речевыми нарушениями
Psychological and pedagogical conditions for the organization of inclusive education for preschool children with severe speech disorders
Authors: Богодущенко, К. М.
Богодущенко, Е. Н.
Bohodushchenko, K.
Keywords: діти дошкільного віку
тяжкі мовленнєві порушення
інклюзивна освіта
психолого-педагогічні умови
соціалізація дитини
магістерські роботи
дети дошкольного возраста
тяжелые речевые нарушения
инклюзивное образование
психолого-педагогические условия
социализация ребенка
магистерские работы
preschool children
severe speech disorders
inclusive education
psychological and pedagogical conditions
socialization of the child
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Богодущенко К. М. Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями / К. М. Богодущенко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 30–39.
Abstract: У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання буде ефективніше, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психологопедагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища, впровадження спеціальної адаптивної програми для дітей з тяжкими порушеннями мовлення та оптимізація міжособистісних відносин у дітей з ТПМ в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри. В статье представлены психолого-педагогические условия организации инклюзивного обучения детей дошкольного возраста с тяжелыми речевыми нарушениями. Отмечено, что социализация и развитие детей дошкольного возраста с тяжелыми речевыми нарушениями в условиях инклюзивного обучения будет эффективнее, если воспитатели будут придерживаться таких психолого-педагогических условий, как создание инклюзивной образовательной среды, внедрение специальной адаптивной программы для детей с тяжелыми нарушениями речи и оптимизация межличностных отношений у детей по ТПМ в инклюзивных группах заведения дошкольного образования средствами игры. The article presents the psychological and pedagogical conditions for the organization of inclusive education for preschool children with severe speech disorders. It is noted that the socialization and development of preschool children with severe speech impairments in inclusive education will be more effective if educators adhere to such psychological and pedagogical conditions as creating an inclusive educational environment, introducing a special adaptive program for children with severe speech impairments and optimizing interpersonal relationships. in children on TBI in inclusive groups of preschool education by means of play.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4533
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.