Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514
Назва: Гра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
Інші назви: Игра как средство речевого развития дошкольников с общим недоразвитием речи
Game as a means of speech development of preschoolers with general speech underdevelopment
Автори: Кривоніс, Д. О.
Ключові слова: загальний недорозвиток мовлення
гра
діти дошкільного віку
магістерські роботи
общее недоразвитие речи
игра
дети дошкольного возраста
магистерские работы
general speech underdevelopment
game
preschool children
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Кривоніс Д. О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Д. О. Кривоніс // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 181–186.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні поняття щодо мовленнєвих порушень, а саме загального недорозвитку мовлення. Визначено необхідність застосування гри як засобу мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Доведено ефективність застосування гри, яка покращує та удосконалює мовні процеси та розвиває нові. В статье рассмотрены основные понятия речевых нарушений, а именно общего недоразвития речи. Определена необходимость применения игры как средства речевого развития у детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. Доказана эффективность применения игры, которая улучшает и совершенствует языковые процессы и развивает новые. The article considers the basic concepts of speech disorders, namely the general underdevelopment of speech. The necessity of using the game as a means of speech development in preschool children with general speech underdevelopment has been determined. The effectiveness of the game, which improves and enhances language processes and develops new ones, has been proven.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривоніс Д.О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку.pdf997.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.