Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514
Название: Гра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
Другие названия: Игра как средство речевого развития дошкольников с общим недоразвитием речи
Game as a means of speech development of preschoolers with general speech underdevelopment
Авторы: Кривоніс, Д. О.
Ключевые слова: загальний недорозвиток мовлення
гра
діти дошкільного віку
магістерські роботи
общее недоразвитие речи
игра
дети дошкольного возраста
магистерские работы
general speech underdevelopment
game
preschool children
master's work
Дата публикации: 2020
Издательство: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Кривоніс Д. О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Д. О. Кривоніс // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 181–186.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні поняття щодо мовленнєвих порушень, а саме загального недорозвитку мовлення. Визначено необхідність застосування гри як засобу мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Доведено ефективність застосування гри, яка покращує та удосконалює мовні процеси та розвиває нові. В статье рассмотрены основные понятия речевых нарушений, а именно общего недоразвития речи. Определена необходимость применения игры как средства речевого развития у детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. Доказана эффективность применения игры, которая улучшает и совершенствует языковые процессы и развивает новые. The article considers the basic concepts of speech disorders, namely the general underdevelopment of speech. The necessity of using the game as a means of speech development in preschool children with general speech underdevelopment has been determined. The effectiveness of the game, which improves and enhances language processes and develops new ones, has been proven.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514
Располагается в коллекциях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кривоніс Д.О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку.pdf997.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.