Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеземчук, Л. В.-
dc.contributor.authorМартем’янова, А. В.-
dc.contributor.authorНаконечна, Н. О.-
dc.date.accessioned2021-03-19T08:49:28Z-
dc.date.available2021-03-19T08:49:28Z-
dc.date.issued2020-06-16-
dc.identifier.citationБеземчук Л. В. Методика організації самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва / Л. В. Беземчук, А. В. Мартем’янова, Н.О. Наконечна // Час мистецької освіти. Мистецька освіта: пошуки та відкриття : зб. ст. VІІІ Всеук. наук.-практ. конф., 16–17 черв. 2020 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Ч. 1. – С. 101–104.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7298-28-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4305-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості реалізації методики організації самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій в навчально-професійній діяльності. В статье раскрыты особенности реализации методики организации самостоятельной работы будущих учителей музыкального искусства в условиях дистанционного обучения. Проанализировано значение формирования самостоятельности будущих учителей музыкального искусства в процессе профессионального обучения. Определено, что самостоятельность будущего учителя музыки является сложной профессионально-личностным свойством, возникающей на почве усвоения специальных (художественных) и психолого-педагогических знаний, воплощается в широкий спектр практических умений и навыков, побуждает к активным действиям в учебно-профессиональной деятельности. The article reveals the peculiarities of the implementation of the method of organizing the independent work of future teachers of music in terms of distance learning. The importance of forming the independence of future teachers of music art in the process of professional training is analyzed. It is determined that the independence of the future music teacher is a complex professional and personal trait that arises on the basis of mastering special (artistic) and psychological and pedagogical knowledge, embodied in a wide range of practical skills, encourages active action and non-paternalistic behavior in educational and professional activities.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні увчителі музикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителея музыкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectрrofessional traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture music teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectindependent workuk_UA.UTF-8
dc.titleМетодика організації самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтваuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeМетодика организации самостоятельной работы будущих учителей музыкального искусстваuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeMethods of organizing independent work of future music teachersuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.