Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьмічова, В. А.-
dc.date.accessioned2021-03-03T08:43:55Z-
dc.date.available2021-03-03T08:43:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКузьмічова В. А. Методичні рекомендації до курсу "Постановка голосу": (для бакалаврів ден. та заоч. форми навчання вищ. пед. навч. закл.) / В. А. Кузьмічова ; Харків нац пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2017. – 37 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4191-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації предназначені для ознайомлення студентів зі змістом навчальної дисципліни "Постановка голосу". Постановка голосу майбутнього вчителя музичного мистецтва – досить складний, довготривалий, послідовний та систематичний процес, який проходить безпосередньо на індивідуальних заняттях з викладачем (необхідність застосування принципу індивідуального підходу зумовлено індивідуальними природними здібностями студента). В процесі навчання студенти одержують систематизовані знання щодо функцій та будови голосового апарату, гігієни та охорони голосу, вивчають біофізіологічні механізми співацького та мовленнєвого процесу, стійкі критерії якості співу та виконавської майстерності. Методические рекомендации предназначена для ознакомления студентов с содержанием учебной дисциплины "Постановка голоса". Постановка голоса будущего учителя музыкального искусства – достаточно сложный, длительный, последовательный и систематический процесс, который проходит непосредственно на индивидуальных занятиях с преподавателем (необходимость применения принципа индивидуального подхода обусловлено индивидуальными природными способностями студента). В процессе обучения студенты получают систематизированные знания о функциях и строения голосового аппарата, гигиены и охраны голоса, изучают биофизиологические механизмы певца и речевого процесса, устойчивые критерии качества пения и исполнительского мастерства. Methodical recommendations are intended for acquaintance of students with the maintenance of educational discipline "Voice staging". Voice staging of a future music teacher is a rather complex, long-lasting, consistent and systematic process, which takes place directly in individual lessons with the teacher (the need to apply the principle of individual approach due to individual natural abilities of the student). In the process of learning students gain systematic knowledge about the functions and structure of the vocal apparatus, hygiene and voice protection, study the biophysiological mechanisms of the singing and speaking process, stable criteria for the quality of singing and performing skills.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпостановка голосуuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіагностика успішності навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectвокально-педагогічний репертуарuk_UA.UTF-8
dc.subjectпостановка голосаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдиагностика успешности обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectвокально-педагогический репертуарuk_UA.UTF-8
dc.subjectvoice staginguk_UA.UTF-8
dc.subjectindependent workuk_UA.UTF-8
dc.subjectdiagnosis of learning successuk_UA.UTF-8
dc.subjectvocal and pedagogical repertoireuk_UA.UTF-8
dc.titleМетодичні рекомендації до курсу "Постановка голосу"uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к курсу "Постановка голоса"uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeMethodical recommendations for the course "Voice staging"uk_UA.UTF-8
dc.typeLearning Objectuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.