Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4150
Title: Упровадження процедури оцінювання якості викладання як складова стратегії реформуваня університетів Німеччини
Other Titles: Внедрение процедуры оценивания качества преподавания как составляющая стратегии преобразований университетов Германии
Introduction of the procedure for assessing the quality of teaching as a component of the transformation strategy of German universities
Authors: Черкашин, С. В.
Keywords: оцінювання якості викладання
якість освіти
реформування університетської освіти
університети
Німеччина
оценивание качества преподавания
качество образования
реформирование университетского образования
университеты
Германия
assessing the quality of teaching
the quality of education
reforming university education
universities
Germany
Issue Date: 2019
Publisher: ГО Львівська педагогічна спільнота
Citation: Черкашин С. В. Упровадження процедури оцінювання якості викладання як складова стратегії реформуваня університетів Німеччини / С. В. Черкашин // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-23 берез. 2019 р. – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2019. – Ч. 2. – С. 19–22.
Abstract: Автором досліджено упровадження процедури оцінювання якості викладання в процесі реформуваня університетів Німеччини. Автор исследует процедуру оценивания качества преподавания в процессе реформирования университетов Германии. The author investigates the introduction of the procedure for assessing the quality of teaching in the process of reforming German universities.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4150
Appears in Collections:Кафедра німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черкашин С. В. .pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.