Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3875
Назва: Інтегровані уроки як один із засобів підвищення активності учнів
Інші назви: Интегрированные уроки как одно из средств повышения активности учащихся
Integrated lessons as one of the means of increasing student activity
Автори: Руденко, Д.
Ключові слова: математика
інтегровані уроки
активність учнів
інтеграція навчання
учні
математика
интегрированные уроки
активность учащихся
интеграция обучения
ученики
mathematics
integrated lessons
student activity
learning integration
students
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Руденко Д. Інтегровані уроки як один із засобів підвищення активності учнів / Д. Руденко // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін в медичних освітніх закладах (біологія, фізика, хімія, педагогіка, психологія) : матеріали Х Міжрегіон. наук.-метод. інтернет-конф., Харків, 5-6 груд. 2017 р. – Харків : МіФ, 2017. – С. 217–219.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано та узагальнено інтегровані уроки як один із засобів підвищення активності учнів. Проанализированы и обобщены интегрированные уроки как одно из средств повышения активности учащихся. The integrated lessons are analyzed and summarized as one of the means of increasing student activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3875
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко Д. pdf1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.