Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/251
Назва: ТЕАТРАЛЬНА ОБРАЗНІСТЬ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ ДОБИ БАРОКО
Автори: Зосімова, О. В.
Ключові слова: бароко
поезія
образність
інтерпретація
театр
барокко
поэзия
образность
интерпретация
baroque
poetry
imagery
interpretation
theatre
Дата публікації: 2012
Видавництво: ППВ “Нове слово”
Бібліографічний опис: Зосімова О. В. Театральна образність в англійській та українській поезії доби бароко / О. В. Зосімова // Наукові записки Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. – Харків : Нове слово, 2012. – Вип. 3 (71), ч. ІІ. – С. 62–69.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості інтерпретації театральної образності в англійській та українській поезії ХVІІ – ХVІІI ст. З’ясовано джерела походження типового для бароко уявлення про світ як театр, визначено можливі причини досить стриманого використання театральної метафори вітчизняними поетами. Підкреслюється, що в європейській бароковій літературі модель theatrum mundi стає насамперед яскравим художнім утіленням ілюзорності та марності земного життя. Театр нагадував читачам про скороминущий та оманливий характер дочасного існування, суєтність людських прагнень, примхливість долі тощо. В статье проанализированы особенности интерпретации театральной образности в английской и украинской поэзии ХVІІ – ХVІІI вв. Указаны источники происхождения типичного для барокко представления о мире как театре, определены возможные причины достаточно сдержанного использования театральной метафоры отечественными поэтами. Подчеркивается, что в европейской барочной литературе модель theatrum mundi становится прежде всего ярким воплощением иллюзорности и суетности земной жизни. Театр напоминал читателям о скоротечном и обманчивом характере существования человека, тщетности его стремлений, изменчивости судьбы и т.п. The article deals with the theatrical imagery interpretation in English and Ukrainian Poetry of the 17–18th centuries. The sources of the typical baroque concept of the world as theatre have been identified, the possible reasons for rather limited and careful use of the ‘theatrical metaphor’ by our native poets have been uncovered. It is emphasized that in European baroque literature the model theatrum mundi primarily becomes a vivid embodiment of illusiveness and vanity of earthly life. The theatre reminded readers of fleeting, transient and deceptive nature of man’s existence under the sun, vanity of people’s aspirations, and capriciousness of fortune, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/251
Розташовується у зібраннях:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зос_мова_Театральна образн_сть.pdf266.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.