Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2431
Назва: ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Інші назви: ПУТИ СТИМУЛИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО САМОСОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ БУДУЩИХ РАБОТНИКОВ ДОШКОЛЬНОГО ПРОФИЛЯ В ВЫСШИХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
WAYS TO STIMULATE PROFESSIONAL SELF-IMPROVEMENT OF FUTURE WORKERS OF PRESCHOOL PROFILE IN HIGHER EDUCATIONAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Автори: Ларіна, І. О.
Доля, Ю. В.
Ларина, И. А.
Larina, I. O.
Dolya, Yu. V.
Ключові слова: професіоналізм
професійне самовдосконалення
саморозвиток
самоосвіта
самоаналіз
мотивація
професійний успіх
профессионализм
профессиональное самосовершенствование
саморазвитие
самообразование
самоанализ
мотивация
профессиональный успех
professionalism
professional growth
self-development
self- education
self- analysis
motivation
professional success
Дата публікації: 24-бер-2015
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Ларіна І. О. Шляхи стимулювання професійного самовдосконалення майбутніх працівників дошкільного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах / І. О. Ларіна, Ю. В. Доля // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 24 берез. 2015 р. – Харків: ХНПУ імені Г. C. Сковороди, 2015. – С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу виявити шляхи стимулювання професійного самовдосконалення майбутніх фахівців – працівників дошкільних навчальних закладів. Надано теоретичний аналіз проблеми та запропоновано конкретні способи її вирішення. В статье предпринята попытка определить пути стимулирования профессионального самосовершенствования будущих специалистов – работников дошкольных учебных заведений. Приведен теоретический анализ проблемы и предложены конкретные способы ее решения. The article makes an attempt to identify ways to encourage professional growth of future specialists – teachers of Pre-school educational institutions. Theoretical analysis of the problem is presented and specific methods of its solution is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2431
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.