Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихонович, В. М.-
dc.contributor.authorТихонович, В. Н.-
dc.contributor.authorTykhonovych, V. M.-
dc.date.accessioned2018-11-14T09:46:26Z-
dc.date.available2018-11-14T09:46:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТихонович В. М. Питання контролю діяльності учнів у педагогічній концепції С. Й. Гессена / В. М. Тихонович // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. В. І. Євдокимова, О. М. Микитюка. – Харків : ХНПУ, 2012. – Вип. 38. – С. 142–151.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1824-
dc.description.abstractУ статті висвітленні погляди С. Й. Гессена на відповідність організації контролю діяльності учнів меті наукової освіти. Розглядається позиція філософа щодо пріоритетності положення критичної дидактики про оволодіння методом науки як мети наукової освіти над точкою зору формального розвитку мислення та положення про необхідність повідомлення школярам корисних відомостей. В статье освещены взгляды С. Й. Гессена на соответствие организации контроля деятельности учащихся цели научного образования. Рассматривается позиция философа по приоритетности положения критической дидактики об овладении методом науки как цели научного образования над точкой зрения формального развития мышления и положение о необходимости сообщения школьникам полезных сведений. The articles reveals S. J. Gessen’s views on the correlation of the organization of control over pupils’ activity and the aim of scientific education. The author an alyses the philosopher’s view on the priority of critical didactics in mastering scientific methods as the aim of scientific education over the viewpoint of formal development of thinking and the principle of presenting useful information to pupils.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectконтрольuk_UA.UTF-8
dc.subjectформальна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectреальна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectціль навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectмисленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectекзаменuk_UA.UTF-8
dc.subjectконтрольuk_UA.UTF-8
dc.subjectформальное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectреальное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectцель обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectмышлениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectэкзаменuk_UA.UTF-8
dc.subjectcontroluk_UA.UTF-8
dc.subjectformal educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectreal educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpurpose of traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectthinkinguk_UA.UTF-8
dc.subjectexamuk_UA.UTF-8
dc.titleПИТАННЯ КОНТРОЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ С. Й. ГЕССЕНАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeВОПРОС КОНТРОЛЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОНЦЕПЦИИ С. И. ГЕССЕНАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeQUESTION OF THE CONTROL OF ACTIVITY OF STUDENTS IN THE PEDAGOGICAL CONCEPT S. I. HESSENuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тихонович В. М. .pdf294.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.