Матеріали наукових конференцій викладачів

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 72
  • Документ
    ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14)
    У збірнику відображено тези II Всеукраїнської науково-практичної конференції, метою якої було об’єднання українських науковців для обговорення актуальних проблем цифровізації освіти і науки; обмін досвідом та науковими розробками, презентування своїх новаторських ідей, які можуть привернути увагу широкого кола фахівців і стати предметом дискусії. Матеріали стануть у пригоді науковцям, учителям, докторантам, аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, практичним працівникам у галузі освіти. The collection reflects the abstracts of the II All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, which aimed to bring together Ukrainian scientists to discuss topical issues of digitalisation of education and science; exchange of experience and scientific developments, presentation of their innovative ideas that can attract the attention of a wide range of specialists and become the subject of discussion. The materials will be useful for scientists, teachers, doctoral students, postgraduates, teachers of higher education institutions, and practitioners in the field of education.
  • Документ
    ОСВІТА ДОРОСЛИХ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08)
    У збірці висвітлено актуальні проблеми освіти дорослих як складової розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, обґрунтовано теоретико-методологічні засади і розкрито досвід організації навчання дорослих в Україні, розкрито особливості андрагогіки як субдисципліни педагогічної науки, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, схарактеризовано освітні потреби різних категорій дорослого населення. Збірка адресована науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам вищої освіти, усім, кого цікавлять питання безперервного навчання та освіти дорослих. The collection highlights topical issues of adult education as a component of human capital development in the context of globalisation and European integration processes, substantiates theoretical and methodological foundations and reveals the experience of organising adult education in Ukraine, reveals the features of andragogy as a subdiscipline of pedagogical science, outlines trends in professional training, retraining and advanced training of teachers and andragogues, and describes the educational needs of different categories of the adult population. The collection is addressed to scientists, research and teaching staff, higher education students, and all those interested in lifelong learning and adult education.
  • Документ
    Аргументи сучасної філології: історична та індивідуальна пам’ять
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18)
    Феномен історичної пам’яті набуває значення в 2023-2024 році у процесах активного формування шкали цінностей навколо дилеми війна / мир як спроби передати переосмислену інформацію про дефекти «постколоніального» минулого, яке є спільним у самоідентифікації цивілізованого індивіда, що сприймає «життя» як благо. Події 2022-2023 рр. доводять, що світ «ущільнився», планета стала «маленькою» та «єдиною», оскільки представники різних країн і національностей зараз отримують «спільний» досвід негативного кровопролиття та тяжіння до гуманних наративів. Високий темп життя та сучасні технічні можливості комунікацій переводять у «історію» навіть «вчорашній» день. Історична пам’ять віддзеркалює історичну свідомість та історичне підсвідоме, які утворюються на ґрунті індивідуальної пам’яті кожної окремої людини, досвід якої (емоції, деформації, забарвленість, артистизм, екологічна зорієнтованість) є дуже важливими в демократії ХХІ століття. 2024 рік є 10 річницею початку війни в Україні – анексією Криму. Кримські татари є народом, який дуже постраждав від утисків імперії Росії упродовж більше ніж 500 років. У зв’язку з цим пропонуємо розглянути вияви історичної та індивідуальної пам’яті в мові, літературі, історії, кінематографі, педагогіці, соціології, психології у різних типах дискурсу. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів гуманітарних закладів вищої освіти та вчителів загальноосвітніх шкіл. The phenomenon of historical memory acquires importance in 2023-2024 in the processes of active formation of the value scale around the war / peace dilemma as an attempt to convey reinterpreted information about the defects of the “post-colonial” past, which is common in the self-identification of a civilized individual who perceives “life” as a good. . The events of 2022-2023 prove that the world has “densified”, the planet has become “small” and “one”, as representatives of different countries and nationalities now have a “shared” experience of negative bloodshed and attraction to humane narratives. The high pace of life and modern technical capabilities of communications turn even “yesterday's” into “history”. Historical memory reflects the historical consciousness and the historical subconscious, which are formed on the basis of the individual memory of each individual person, whose experience (emotions, deformations, coloring, artistry, ecological orientation) is very important in the democracy of the 21st century. 2024 is the 10th year since the beginning of the war in Ukraine — the annexation of Crimea. The Crimean Tatars are a people who suffered greatly from the oppression of the Russian Empire for more than 500 years. In this regard, we propose to consider the manifestations of historical and individual memory in language, literature, history, cinematography, pedagogy, sociology, psychology in various types of discourse. For scientists, teachers, doctoral students, graduate students, students of humanitarian institutions of higher education and teachers of secondary schools.
  • Документ
    Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24)
    Збірник містить тези ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти «Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи», що проходила 24 квітня 2024 року на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У тезах відображено результати теоретичних та емпіричних досліджень науковців України і зарубіжжя в галузях філології та методики навчання іноземних мов. Матеріали стануть у пригоді науково-педагогічним і педагогічним працівникам, здобувачам першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (освітньо-наукового) та наукового рівнів вищої освіти. The conference proceedings contain abstracts of the ІІІ International Scientific Conference “Modern Philological and Methodological Studies: Issues and Prospects,” which was held for scholars, academics, teachers and higher education students at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University on 24 April, 2024. They present the findings of the theoretical and empirical studies conducted by Ukrainian and foreign scholars in the fields of philology and methodology of foreign language teaching. The materials can be of use to academic and pedagogical staff as well as undergraduate, postgraduate and doctoral students.
  • Документ
    АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРИВАТНОГО ТА ПУБЛІЧНОГО ПРАВА
    (Wydawnictwo: MANS w Łomży, H. S. Skovoroda KhNPU, 2024-03-29)
    У збірнику представлені результати наукових досліджень вчених, проведених у межах затверджених тем наукових досліджень «Реалізація Україною Угоди про асоціацію з Європейським Союзом у галузі зайнятості, соціальної політики та рівних можливостей», державний реєстраційний номер: 0120U104122 та «Правові проблеми європейської інтеграції держави і права України», державний реєстраційний номер: 0121U110256, присвячені актуальним проблемам приватного та публічного права. Видання адресоване вченим, аспірантам, докторантам, викладачам закладів юридичної освіти, працівникам суду, адвокатури, органам юстиції, співробітникам Державної служби зайнятості України, практикуючим юристам, громадським діячам, профспілковим активістам, іншим особам, що цікавляться проблемами приватного та публічного права. The collection presents the results of scientific research conducted by scientists within the framework of the approved research topics "Implementation of the Association Agreement with the European Union in the field of employment, social policy and equal opportunities by Ukraine", state registration number: 0120U104122 and "Legal issues of European integration of the state and law of Ukraine", state registration number: 0121U110256, devoted to topical issues of private and public law. The publication is addressed to scholars, postgraduate students, doctoral students, teachers of legal education institutions, court officials, the bar, justice authorities, employees of the State Employment Service of Ukraine, practicing lawyers, public figures, trade union activists, and other persons interested in private and public law.