Фізико-математичний факультет
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Фізико-математичний факультет за Тема "20th – early 20th century"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток фортепіанної освіти в КНР у ХХ – на початку ХХІ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чжан, ЦзеАктуальність дослідження зумовлена потребою вивчення динаміки розвитку фортепіанної освіти в КНР, яка, як і музичне мистецтво в цілому, має важливе значення у формуванні гуманної особистості, збагаченні її духовного й культурного життя в умовах глобалізації. Метою статті є аналіз динаміки змін, що відбулися у розвитку фортепіанної освіти в КНР в межах періоду ХХ – початку ХХІ століття. З метою вирішення поставленого завдання було використано такі методи дослідження, як: аналіз, синтез, конкретизація музичної та педагогічної літератури для визначення динаміки змін, що відбулися у розвитку фортепіанної освіти в КНР упродовж ХХ – на початку ХХІ століття; узагальнення та порівняння результатів дослідження різних учених щодо розгляду трансформацій, що відбулися в музичній культурі держави в цілому й фортепіанній освіті зокрема, що дозволило визначити чинники й провідні тенденції розвитку обраного нами історико-педагогічного феномену. З’ясовано, що для розвитку фортепіанної освіти Китаю є характерними динаміка й наступність. У переліку провідних тенденцій, що характерні для процесу змін у фортепіанній освіті КНР упродовж обраного нами періоду виділяємо: поступове збільшення кількості музичних установ різних типів і форм власності, в яких суттєву увагу приділяється фортепіанній освіті (музична школа – музичне училище/коледж – консерваторія. Випускники консерваторії мали можливість продовжити власну освіту в аспірантурі); зростання кількості наукових праць із фортепіанного виконавства й музичної культури в цілому, що заклали основи фортепіанної педагогіки, сприяли підвищенню якості підготовки як молодих виконавців, так і музичновикладацьких кадрів (Хун Шикуй І Кай-цзи, Ляо Найсюн, Вей Тнге, Ін Шичжєн та ін.); особистісний вплив відомих в Китаї та за його межами музикантівпедагогів, які стали духовними лідерами свого покоління (Сяо Юмей, Цай Юаньпей, Дін Шанде, У. Леї, Інь Ченцзун та ін.); суттєве зростання участі випускників фортепіанних шкіл КНР у світових міжнародних конкурсах (Лю Ши Кунь, Лі Юньді, Сікіан Лі, Чен Са та інші). The relevance of the study is determined by the need to study the dynamics of the development of piano education in China, which, like musical art in general, is important in the formation of a humane personality, enriching its spiritual and cultural life in the conditions of globalization. The purpose of the article is to analyze the dynamics of changes that took place in the development of piano education in China within the period of the 20th to the beginning of the 21st century. In order to solve the task, the following research methods were used: analysis, synthesis, specification of musical and pedagogical literature in order to determine the dynamics of changes that took place in the development of piano education in the PRC during the 20th - at the beginning of the 21st century; summarizing and comparing the results of the research of various scientists regarding the consideration of the transformations that took place in the musical culture of the country in general and piano education in particular, which made it possible to determine the factors and leading trends in the development of the historicalpedagogical phenomenon chosen by us. It was found out that the development of piano education in China is characterized by dynamics and continuity.In the list of leading trends that are characteristic of the entire process of changes in piano education in the PRC during the selected period, we highlight: a gradual increase in the number of music institutions of various types and forms of ownership, in which significant attention is paid to piano education (music school – music school/college – conservatory. Graduates of the conservatory had the opportunity to continue their own education in graduate school); the increase in the number of scientific works on piano performance and musical culture in general, which laid the foundations of piano pedagogy, contributed to the improvement of the quality of training of both young performers and music teachers (Hung Shikui, Yi Kai-tseng, Liao Naixun, Wei Tngye, Ge Yued, Ying Shijien and others); the personal influence of well-known usicianspedagogues in China and beyond, who became spiritual leaders of their generation (Xiao Yumei, Cai Yuanpei Ding Shande, W. Lei, Yin Chengzong, etc.); a significant increase in the participation of graduates of piano schools of the People's Republic of China in world international competitions (Liu Shi Kun, Li Yundi, Shiqian Li, Chen Sa and others).