Лисиченко Лідія Андріївна
Постійний URI для цього зібрання
доктор філологічних наук, професор Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
Перегляд
Перегляд Лисиченко Лідія Андріївна за Тема "algorithm of scientific research"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоздуми під час захисту дисертацій з мовознавчих проблем(Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2015-11-06) Лисиченко, Л. А.У статті розглянуто питання про розвиток проблематики наукових досліджень загалом і дисертацій зокрема впродовж понад півстоліття, проаналізовано найбільш характерні й типові огріхи в кандидатських дисертаціях, що захищалися та захищаються. На такому значному відрізку часу окреслено основні напрями наукових пошуків і зміни, що відбувалися в лінгвістиці другої половини ХХ й на початку ХХІ століть, виділено дослідницькі знахідки й консервативні лакуни, що потребують стимулів до наукового розвитку. В статье рассмотрен вопрос о развитии проблематики научных исследований вообще и диссертаций в частности на протяжении более полувека, проанализированы наиболее характерные и типичные огрехи в кандидатских диссертациях, которые защищались и защищаются. На таком значительном отрезке времени обозначены основные направления научных поисков и изменения, происходившие в лингвистике второй половины ХХ и в начале ХХІ столетий, выделены исследовательские находки и консервативные лакуны, требующие стимулов к научному развитию. The article deals with the issue of mainstreaming the development of scientifi c research in general and in particular theses for over half a century. The most characteristic and typical fl aws in the master’s theses are analyzed. Taking into account such a signifi cant period of time allowed to designate the basic directions of scientifi c research and the changes taking place in the linguistics of the second half of the twentieth and early twenty-fi rst centuries and to highlight the research fi ndings and conservative gaps requiring incentives for scientifi c development.