Перегляд за Автор "Tuchina, N."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDeveloping learner autonomy via choosing a person’s tducational pathway(Lumen Publishing House, 2020-03) Tuchina, N.; Borysov, V.; Podhurska, I.; Kupina, I.; Borysenko, N.The article examines the correlation between choosing a personal educational pathway and developing learner autonomy. The authors share the opinion that educational pathways and selfdirected studies have been getting vital in life-long learning. Thus, pedagogical universities should equip their students with skills of autonomous learners who are able to make well-informed choices about their own education and, in future, can facilitate a similar choice for their prospective schoolchildren. The study describes the authors’ positive experience in increasing students’ awareness of responsibility for choosing their personal educational pathways. The survey participants included 421 students who enrolled in the Bachelor’s program and the Master’s program at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine, in 2018 and in 2019. The obtained data indirectly proved the fact that learner autonomy of the 1st Year students was not sufficiently developed and it impeded designing their personal educational pathways. The students of the master’s program evinced more mature position in making choices and setting goals. The analysis of the students’ motivation demonstrates a certain dynamics towards a more conscious choice of elective components in the academic program and gradual transition from external motivation to instrumental and intrinsic ones. The results of the research show that an appropriate balance between teachers’ guidance and students’ personal responsibility enhances the process of designing a personal educational pathway. У статті розглядається взаємозв'язок між вибором особистого освітнього шляху та розвитком автономії учня. Автори поділяють думку, що освітні шляхи та самостійні дослідження стають життєво важливими у процесі навчання протягом усього життя. Таким чином, педагогічні університети повинні забезпечити своїх студентів навичками самостійного навчання, щоб вони могли робити обґрунтований вибір щодо власної освіти і, в майбутньому, могли полегшити подібний вибір для своїх майбутніх школярів. Дослідження описує позитивний досвід авторів щодо підвищення обізнаності учнів про відповідальність за вибір своїх особистих освітніх шляхів. Учасниками опитування були студенти , що вступили до Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди у 2018 та в 2019 рр.(421 сту дент бакалаврату та магістратури). Отримані дані опосередковано підтверджували той факт, що автономія студентів 1 курсу була недостатньо розвиненою, і це перешкоджало проектуванню їхніх особистих освітніх шляхів. Студенти магістратурии виявили більш зрілі позиції у виборі та постановці цілей. Аналіз мотивації студентів демонструє певну динаміку до більш усвідомленого вибору факультативних компонентів академічної програми та поступового переходу від зовнішньої мотивації до інструментальної та внутрішньої. Результати дослідження показують, що відповідний баланс між керівництвом вчителів та особистою відповідальністю учнів покращує процес розробки особистого освітнього шляху. В статье рассматривается взаимосвязь между выбором личного образовательного пути и развитием автономии ученика. Авторы разделяют мнение, что образовательные пути и самостоятельные исследования становятся жизненно важными в процессе обучения в течение всей жизни. Таким образом, педагогические университеты должны обеспечить своих студентов навыками самостоятельных учеников, которые могут делать обоснованный выбор в собственном образовании и, в будущем, могут облегчить подобный выбор для своих будущих школьников. Исследование описывает положительный опыт авторов по повышению осведомленности учеников об ответственности за выбор своих личных образовательных путей. Участниками опроса были студенты, поступившие в Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды в 2018 и в 2019 гг. (421 студент бакалавриата и магистратуры). Полученные данные косвенно подтверждали тот факт, что автономия студентов 1 курса была недостаточно развитой, и это препятствовало проектированию их личных образовательных путей. Студенты магистратуры обнаружили более зрелые позиции в выборе и постановке целей. Анализ мотивации студентов демонстрирует определенную динамику к более осознанному выбору факультативных компонентов академической программы и постепенного перехода от внешней мотивации к инструментальной и внутренней. Результаты исследования показывают, что соответствующий баланс между руководством учителей и личной ответственностью учеников улучшает процесс разработки личного образовательного пути.
- ДокументMEDIA LINGUISTICS AS A CORE BASIS OF PR(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Zolotukhina, N.; Tuchina, N.Media linguistics research is organized around such topics as the status of media language within the framework of contemporary linguistic studies, functional stylistic classification of media key points, influence on the current trends in linguistics etc. The methodology applied for the study of media texts incorporates the whole range of techniques used in textual analysis. So, it may be concluded, that PR is one of the professional sublanguages, that is characterized by special vocabulary and stylistic devices. Медіалінгвістичні дослідження зосереджені навколо таких тем, як статус мови медіа в межах сучасних лінгвістичних студій, функціонально-стилістична класифікація ключових моментів медіа, вплив на сучасні тенденції в лінгвістиці тощо. Методологія дослідження медіатекстів включає в себе весь спектр методів, що застосовуються в текстологічному аналізі. Отже, можна зробити висновок, що PR є однією з професійних підмов, яка характеризується особливою лексикою та стилістичними прийомами.
- ДокументModels of Polymodal Transfers of Synaesthetic Metaphors in Contemporary English Poetry (on the Material of Seamus Heaney‘s Poetry)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Tuchina, N.; Koliada, A.In the article, the author presented research results that will be useful for the study of conceptual metaphors in modern literature. Metaphor is a stylistic device meaning an expressive renaming based on the resemblance of two objects: the real object and the object in question. By their nature metaphors are extremely vivid, which is why they are often used in literature, appearing in all genres, from poetry to prose. The internationally renowned poet Seamus Heaney demonstrates his use of metaphor in his works. Its use is quite peculiar. В статті автор представив результати дослідження які стануть у нагоді вивченню концептуальних метафор у сучасній літературі. Метафора – це стилістичний прийом, що означає експресивне перейменування на основі подібності двох об'єктів: реального об'єкта та того, що мається на увазі. За своєю природою метафори надзвичайно яскраві, тому вони часто використовуються в літературі, з'являючись у всіх жанрах – від поезії до прози. Відомий у всьому світі поет Шеймус Хіні у своїх творах демонструє, як він використовує метафори. Його використання є досить своєрідним.
- ДокументTEACHING PROCESS THROUGH THE PRISM OF METAPHOR(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Baleva, V.; Tuchina, N.Teaching has been one of the most essential professions in the worldasit fulfills a number of crucial functions for society, from preparing human beings for life to developing minds. Metaphor, a comparison through the transfer of meaning, is important for considering teaching as a profession. Metaphors help to get insight of what teaching presupposes, demands and requires from a personality. They also provide teachers with an opportunity to reflect on their current way of teaching and implement some changes in the practicum. Conceptual metaphors may refer to the agents of the educational process (teacher and learner) as well as the process itself and its characteristics. Викладання є однією з найважливіших професій у світі, оскільки виконує ряд важливих функцій для суспільства, від підготовки людей до життя та розвитку здібностей. Метафора - це порівняння через перенесення значення, яка важлива для розгляду викладання як професії. Метафори допомагають зрозуміти, що передбачає і вимагає професія від особистості. Вони також надають вчителям можливість поміркувати про свій поточний спосіб викладання та впровадити певні зміни в практику. Концептуальні метафори можуть стосуватися суб'єктів освітнього процесу (вчителя та учня), а також самого процесу та його характеристик.