Перегляд за Автор "Perlova, V. V."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEnglish trainee teachers’ perspective on synchronous and asynchronous language teaching(Житомирський державний університет імені І. Франка, 2021) Tuchyna, N. V.; Perlova, V. V.; Chukhno, O. A.The temporary introduction of distance education at universities owing to the pandemic leads to the necessity to develop innovative methods of on-line teaching and learning that could become an adequate alternative of on-site teacher-student interaction and improve students’ professional skills. The background of the research states that in tertiary language education whose main aim is to develop students’ professional communicative competence it is of paramount importance to combine synchronous and asynchronous modes of interaction with the former creating an opportunity for live communication and immediate feedback and the latter developing students’ autonomy and being more flexible and convenient. As the two modes have different advantages the indices of their proper balance are still under discussion. The present study aims to explore English trainee teachers' ability to reflect on the ways of on-line language learning and to find out their attitude towards synchronous/asynchronous teaching. The results of the questionnaire completed by 168 students of the Faculty of Foreign Philology at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University indicate that the majority of trainee teachers are on the whole satisfied with distance teaching and learning, though a great number of students consider the ratio of synchronous and asynchronous modes inappropriate. The findings of the research also suggest that trainee teachers would like more diversity in the tools used in distance education. Moreover, the more learning experience students have, the easier it is for them to adapt to different teaching conditions and the more willing they are to acquire the skills of working with various educational tools. The received data may serve as the foundation for rationalizing the existing methods and techniques to increase the efficiency of trainee teachers’ distance education. Тимчасове введення дистанційного навчання у вищих закладах освіти унаслідок пандемії призвело до необхідності розробляти нові методи онлайн навчання, що могли б стати адекватною альтернативою взаємодії викладача і студентів в умовах аудиторних занять і вдосконалювати професійні вміння останніх. У вищій мовній освіти, основною метою якої є формування професійної комунікативної компетентності здобувачів, вкрай необхідно комбінувати синхронний тип взаємодії, що створює сприятливі умови для живого спілкування й миттєвого зворотного зв’язку, з асинхронним, що є більш гнучким і зручним та розвиває здатність студентів до автономного навчання. Оскільки обидва типи взаємодії мають свої переваги, показники їхнього адекватного поєднання все ще залишаються невизначеними. Подана розвідка має на меті дослідити здатність майбутніх учителів англійської мови здійснювати рефлексію стосовно методів дистанційного вивчення мови та з’ясувати їхнє ставлення до синхронного / асинхронного навчання. Результати опитування, проведеного серед 168 студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, свідчать про те, що більшість учасників у цілому задоволені дистанційним навчанням, хоча значна кількість майбутніх учителів вважають співвідношення синхронного й асинхронного навчання неприйнятним. Отримані дані також дозволяють дійти висновку, що студенти хотіли б більшого різноманіття у виборі інструментів дистанційного навчання. Крім того, результати анкетування засвідчують той факт, що здобувачі вищої освіти з довшим навчальним досвідом легше адаптуються до різних умов навчання й частіше виявляють бажання оволодівати практичними вміннями роботи з різними освітніми інструментами. Емпіричні дані можуть стати основою для раціоналізації вже існуючих методів і прийомів дистанційного навчання з метою підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів. Временное введение дистанционного обучения в высших учебных заведениях вследствие пандемии привело к необходимости разрабатывать новые методы онлайн обучения, которые могли бы стать адекватной альтернативой взаимодействию преподавателя и студентов в условиях аудиторных занятий и совершенствовать профессиональные умения последних. В высшем языковом образовании, основной целью которой является формирование профессиональной коммуникативной компетентности соискателей, необходимо комбинировать синхронный тип взаимодействия, создающего благоприятные условия для живого общения и мгновенной обратной связи, с асинхронной, более гибкой и удобной и развивающей способностью студентов к автономному обучению. Поскольку оба типа взаимодействия имеют свои преимущества, показатели их адекватного сочетания все еще остаются неопределенными. Целью данной разведки является исследование способности будущих учителей английского языка осуществлять рефлексию относительно методов дистанционного изучения языка и выяснить их отношение к синхронному/асинхронному обучению. Результаты опроса, проведенного среди 168 студентов факультета иностранной филологии Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, свидетельствуют о том, что большинство участников в целом удовлетворены дистанционным обучением, хотя значительное количество будущих учителей считают соотношение синхронного и асинхронного обучения неприемлемым. Полученные данные также позволяют сделать вывод, что студенты хотели бы большего разнообразия в выбор инструментов дистанционного обучения. Кроме того, результаты анкетирования свидетельствуют о том, что соискатели высшего образования с более длинным учебным опытом легче адаптируются к разным условиям обучения и чаще изъявляют желание овладевать практическими умениями работы с разными образовательными инструментами. Эмпирические данные могут стать основой для рационализации существующих методов и приемов дистанционного обучения в целях повышения эффективности профессиональной подготовки будущих учителей.
- ДокументImproving Students’ Phonetic Memory Using Rhythm(Researchgate, 2017) Perlova, V. V.The article is devoted to the development of students' phonetic memory in the process of learning English as a foreign language. Phonetic memory refers to the ability of an individual to remember the phonetic structure of a word, that is, a certain set of sounds arranged in the established order and accented in accordance with the rules. The main technique for the development of phonetic memory is rhythm on the basis that these two phenomena are of a similar nature and to a large extent function at the subconscious level. The set of exercises is based on the rhythmic pronunciation of individual words, sentences with these words and texts. Статтю присвячено проблемі розвитку фонетичної пам’яті студентів у процесі вивчення англійської мови як іноземної. Під фонетичною пам’яттю розуміється здатність особи запам’ятати фонетичну структуру слова, тобто визначений набір звуків, розташованих у певному порядку і акцентованих згідно з правилами. Основним прийомом розвитку фонетичної пам’яті обрано ритм на тій підставі, що ці два явища мають схожу природу і значною мірою функціонують на рівні підсвідомості. Комплекс вправ базується на ритмічному промовлянні окремих слів, речень з поданими словами і текстів. Статья посвящена проблеме развития фонетической памяти студентов в процессе изучение английского языка как иностранного. Под фонетической памятью понимается способность индивида запоминать фонетическую структуру слова, то есть определённый набор звуков, расположенных в установленном порядке и акцентированных в соответствии с правилами. Основным приёмом развития фонетической памяти выбрано ритм на том основании, что эти два явления имеют схожую природу и в значительной степени функционируют на уровне подсознания. Комплекс упражнений основывается на ритмическом проговаривании отдельных слов, предложений с этими словами и текстов.
- ДокументProblems of Defining Causes of Phonetic Mistakes and Errors in English as a Foreign Language(Applied Language Studies House Publications, Moschato, Greece, 2017) Perlova, V. V.This paper explores the problems of defining causes of phonetic mistakes and errors of Ukrainian and Russian learners in the process of teaching and learning English as the foreign language. Phonetic mistakes and errors are regarded as violation of the pronunciation norm of the English language. They are analyzed taking into account the peculiarity of the pronunciation aspect in comparison to the grammatical and lexical ones and difficulties of establishing in practice both general and specific causes of their emergence. In the process of observation of the learners’ performance in the English language a group of words have been noticed whose mispronunciation can be hardly explained by traditional reasons. These words are united by one and the same feature that can be described as influence of the written system on formation of the pronunciation skills. This feature can be regarded as one more cause of phonetic mistakes and errors alongside with physical difficulties, mother tongue and personal factor. У роботі досліджуються проблеми визначення причин фонетичних помилок українських і російських учнів у процесі навчання англійської мови як іноземної. Фонетичні помилки розглядаються як порушення норми вимови англійської мови. Їх проаналізовано з урахуванням особливості вимовного аспекту у порівнянні з граматичними та лексичними помилками, а також труднощами встановлення на практиці як загальних, так і конкретних причин їх виникнення. У процесі спостереження за продуктивністю учнів в англійському мовленні було помічено групу слів, вимову яких не можна пояснити традиційними причинами. Ці слова об'єднані однаковою особливістю, яку можна описати як вплив письмової системи на формування вимовних умінь. Ця особливість може розглядатися як додаткова причина фонетичних помилок поряд з фізичними труднощами, рідною мовою та особистим чинником. В работе исследуются проблемы определения причин фонетических ошибок украинских и российских учащихся в процессе обучения английского языка как иностранного. Фонетические ошибки рассматриваются как нарушение нормы произношения английского языка. Их проанализировано с учетом особенности произносимого аспекта по сравнению с грамматическими и лексическими ошибками, а также трудностями установления на практике как общих, так и конкретных причин их возникновения. В процессе наблюдения за производительностью учеников в английской речи была замечена группа слов, произношение которых нельзя объяснить традиционными причинами. Эти слова объединены одинаковой особенностью, которую можно описать как влияние письменной системы на формирование произносимых умений. Эта особенность может рассматриваться как дополнительная причина фонетических ошибок наряду с физическими трудностями, родным языком и личным фактором.
- ДокументPRONUNCIATION SKILLS IN READING ALOUD(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Leiba, K. Y.; Perlova, V. V.The publication deals with pronunciation skills in reading aloud, which can be defined as the ability of a particular person to pronounce words or speak a language. Orthoepic competence is directly related to pronunciation skills in reading, which also include knowledge of sound-letter correspondences. It is noted that pronunciation skills in reading aloud are the sum of phonological knowledge, pronunciation and orthoepic skills. У публікації розглянуто навички вимови при читанні вголос, які можна визначити як здатність конкретної людини вимовляти слова або розмовляти мовою. Орфоепічна компетенція має безпосередній зв'язок з вимовними навичками в читання, які також включають знання звуко-буквених відповідностей. Зазначено, що вимовні навички читання вголос - це сума фонологічних знань, вимовних та орфоепічних навичок.
- ДокументTHE CONCEPT OF GENDER DIFFERENCES AS A FACTOR THAT INFLUENCES LANGUAGE LEARNING(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Povelytsia, Y. S.; Perlova, V. V.The publication discusses the concept of gender differences that affect language learning. It is noted that gender is a complex socio-cultural construct that reflects differences in human behaviour, mental and emotional characteristics. Within this concept, gender is understood as an organised model of social relations between women and men, which not only characterises their communication and interaction in the family, but also determines their social relations in the main institutions of society. У публікації розглянуто поняття гендерних відмінностей, які впливають на вивчення мови. Зазначено, що гендер - це складний соціокультурний конструкт, який відображає відмінності в людській поведінці, ментальних та емоційних характеристиках. У межах цієї концепції гендер розуміється як організована модель соціальних відносин між жінками та чоловіками, яка не тільки характеризує їхнє спілкування та взаємодію в сім'ї, але й визначає їхні соціальні відносини в основних інститутах суспільства.
- ДокументTYPES OF PRONUNCIATION MISTAKES ON THE SEGMENTAL LEVEL(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Sukhostavska, K. R.; Perlova, V. V.The publication discusses the types of pronunciation errors at the segmental level. It is noted that they can be of different types. Each type has a certain impact on the quality of communication. Therefore very important for teaching and learning purposes to differentiate between the types of of pronunciation errors in order to reduce their number in learners' speech. У публікації розглянуто типи вимовних помилок на сегментному рівні. Зазначено, що вони можуть бути різних типів. Кожен тип певним чином впливає на якість комунікації. Тому дуже важливо для цілей викладання та навчання диференціювати типи вимовних помилок, щоб зменшити їх кількість у мовленні учнів.
- ДокументUSING SOCIAL NETWORK FOR IMPLEMENTATION OF THE LEARNER-CENTERED APPROACH WHILE TEACHING ENGLISH METHODOLOGY TO UNIVERSITY STUDENTS(Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2016) Perlova, V. V.Techniques of implementation of the student-centered approach engaging the social network can have a good potential for integration in the learning process as they are able to create conditions for placing the student's needs in the centre of learning and teaching, forming initiative, creative and responsible attitude on the part of the students and preparing young people for life in the digital world where computer technologies are becoming an obligatory part of any professional activity including teaching foreign languages. Working out such techniques is considered an important methodological problem. The methods of research include analysis of scientific resources on the problem, working out the method of teaching that integrates online tasks with classroom activities, verification of its efficiency in the learning and teaching process and interpretation of the results received. Practical significance of this work is provided by creation of the teaching techniques which reflect modern requirements of the society in the educational sphere: the students are supposed to form knowledge on methods of teaching English, develop teaching skills and at the same time learn how to use the modern digital technologies for achieving professional pedagogic aims. Positive results of this research serve as basis for further inquiry aimed at involving the Internet technologies into the process of learning and teaching foreign languages since using social networking as part of foreign language courses can noticeably increase students’ motivation towards the learning target. У статті представлено прийоми використання соціальної мережі для впровадження принципів особистісно-орієнтованого підходу при роботі зі студентами-філологами на заняттях з методики викладання англійської мови у ВНЗ. З’ясовано, що залучення соціальної мережі до навчального процесу помітно підвищує мотивацію і відповідальність студентів. Теоретично і практично обґрунтовано доцільність використання паралельно із аудиторними видами навчальної діяльності завдань, для виконання яких студенти користуються соціальною мережею. В статье представлены приёмы использования социальной сети для внедрения принципов личностно-ориентированного подхода при работе со студентами-филологами на занятиях по методике преподавания английского языка в вузе. Выяснено, что вовлечение социальной сети в учебный процесс заметно повышает мотивацию и ответственность студентов. Теоретически и практически обоснована целесообразность использования наряду с аудиторными видами учебной деятельности заданий, для выполнения которых студенты пользуются социальной сетью.
- ДокументUSING SPELLING ACTIVITIES FOR OVERCOMING DYSGRAPHIA IN ENGLISH AS THE FOREIGN LANGUAGE(Національний університет цивільного захисту України, Харків, 2017-10-19) Perlova, V. V.The article discusses the problem of children's development of spelling systems of English, which is studied as a foreign language. The main focus is on special learning difficulties that appear through stable mistakes and which do not disappear as a result of the application of traditional teaching methods. A complex of special spelling exercises is proposed, aimed at overcoming dysgraphia as the student’s inability to master the writing system with normal intellectual development. The set of exercises involves certain learning activities that the student performs in the prescribed manner, during the specified time and with a high degree of regularity. В статті розглядається проблема засвоєння дітьми орфографічної системи англійської мови, яка вивчається як іноземна. Основну увагу сконцентровано на особливих навчальних труднощах, які проявляються через стабільні помилки в письмових роботах і які не зникають у результаті застосування традиційних методів навчання. Пропонується комплекс спеціальних орфографічних вправ, спрямованих на подолання дисграфії як нездатності учня засвоювати систему письма при нормальному інтелектуальному розвитку. Комплекс вправ передбачає визначенні навчальні дії, які учень виконує у встановленому порядку, протягом певного часу і з високим ступенем регулярності. В статье рассматривается проблема освоения детьми орфографической системы английского языка, который изучается как иностранный. Основное внимание сконцентрировано на особых учебных трудностях, которые проявляются через стабильные ошибки и которые не исчезают в результате применения традиционных методов обучения. Предлагается комплекс специальных орфографических упражнений, направленных на преодоление дисграфии как неспособности ученика осваивать систему письма при нормальном интеллектуальном развитии. Комплекс упражнений предполагает определённые учебные действия, которые ученик выполняет в установленном порядке, в течение указанного времени и с высокой степенью регулярности.