Перегляд за Автор "Marina, O. V."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEnglish drama discourse of the late seventeenth century: a philosophical perspective(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Marina, O. V.The article deals with the philosophical paradigm which underlay the English drama discourse of the late seventeenth century. Social and cultural conditions that predetermined the origin and functioning of the English drama discourse of the late seventeenth century are described; two strategies of the English drama discourse of the period have been analyzed (the strategy of naming and the strategy of identification) and illustrated with the exam les elicited from the plays by W. Wycherley, G. Etherege, and J. Dryden; verbal means of their realization have been singled out. У статті розглянуто філософську парадигму, що слугувала підґрунтям англійського драматичного дискурсу кінця сімнадцятого століття. Метою статті є простежити особливості мовної реалізації філософії лібертинізму в англійському драматичному дискурсі кінця сімнадцятого століття. Оскільки філософія лібертинізму пропагує релігійну, моральну і сексуальну свободу, звернення до проблеми мовної реалізації філософії лібертинізму в епоху демократизації суспільства і переоцінки цінностей вважаємо актуальним. Завдання статті: схарактеризувати соціально-культурні умови виникнення і функціювання англійського драматичного дискурсу кінця сімнадцятого століття; надати визначення філософії лібертинізму, що лежить в основі цього дискурсу; надати визначення поняттям «дискурс» і «дискурсивна стратегія»; виокремити і схарактеризувати дискурсивні стратегії, що домінували в англійському драматичному дискурсі кінця сімнадцятого століття, а саме – стратегія ідентифікації та стратегія присвоювання імен; виділити та проаналізувати мовні засоби їх реалізації в драматичних творах означеного періоду. Приклади дискурсивних стратегій вилучено із п’єс Вільяма Вичерлі («Дружина з передмістя»), Джона Драйдена («Усе заради любові; або втрачений світ») і Джорджа Етериджа («Модний чоловік; або сер Фоплінг Флаттер»). Результати наукової розвідки свідчать про численні випадки прояву філософії лібертинізму в мові персонажів драматичних творів означеного періоду, які реалізуються через означені дискурсивні стратегії, що вербалізуються, у свою чергу, за допомогою таких мовних засобів, як метафора, уособлення і гіпербола та, відповідно, антономазії. Перспективи дослідження вбачаємо у виокремленні та аналізі інших стратегій англійського драматичного дискурсу кінця сімнадцятого століття.
- ДокументTeaching reading in the twenty-first century : challenges in the digital age(Державна вища професійна школа в Коніні, Ужгородський національний університет, Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, ПП "Посвіт", 2018-06-15) Marina, O. V.; Egorova, O. V.The work contains description of the challenges that both teachers and students face in teaching reading in the twenty-first century, i.e. multimodality of texts, credibility of sources, misalignment of practices, cultural and linguistic diversity. У роботі окреслено основні труднощі, які виникають у вчителів та студентів під час навчання читанню у двадцять першому столітті, такі як: мультимодальність текстів, надійність ресурсів, розбіжності у практиках, культурне і лінгвістичне розмаїття. В работе перечислены трудности, с которыми сталкиваются учителя и студентыв в процессе обучения чтению в двадцать первом веке, такие как: мультимодальность текстов, надёжность ресурсов, различия в практиках, культурное и лингвистическое разнообразие.