Перегляд за Автор "Marina, O."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументApproaches to studying English Restoration drama(Херсонський державний університ, 2021) Marina, O.This study applied cognitive-pragmatic, literary criticism and theory of theatre approaches to summarize findings on the dramatic discourse of English Restoration. In this article, the main points of Stuart Restoration ideology have been set out, findings on the predominant concepts of that time have been summarized, and functions of Restoration theatre have been singled out; the subject matter, repertoire and dramatis personae of Restoration drama have been characterized. The paper focuses on comparative studies of Restoration and Elizabethan drama which concern their scope, genres, and morality. У статті наведено узагальнення результатів наукових досліджень, присвячених дискурсу часів англійської Реставрації, з позицій когнітивно-прагматичного, літературного і театрального підходів. У цьому дослідженні окреслено положення ідеології Реставрації Стюартів, узагальнено знахідки наукових розвідок, присвячених вивченню основних концептів того часу; виділено функції театру епохи Реставрації, описано тематику, репертуар і схарактеризовано персонажів драматичних творів часів Реставрації Стюартів; порівняно масштаби охоплення тематики, жанрів і моралі драматичних творів часів англійської Реставрації і драматургії часів королеви Єлизавети Тюдор. В статье приводятся результаты научных исследований, посвящённых дискурсу времен Реставрации Стюартов, с позиций когнитивно-прагматического, литературного и театрального подходов. В этом исследовании очерчены основные положения идеологии Реставрации Стюартов, обобщаются результаты научных исследований, посвящённых изучению основных концептов того времени; выделены функции театра эпохи Реставрации, описана тематика, репертуар і охарактеризованы персонажи драматических произведений времён Реставрации Стюартов; сравниваются масштабы охвата тематики, жанров и морали драматических произведений времён английской Реставрации и драматургии врёмен королевы Елизаветы Тюдор.
- ДокументCultural identities in the English Restoration discourse(University of Győr, Budapest, Hungary, 2021-06-16) Marina, O.In this thesis, the specific features of the period of the English Restoration have been singled out; it has been found out that conceptualization of new meanings happened under the influence of the Court Wits. The theatre of the English Restoration became an instrument of influencing the masses, therefore, the construction of the new cultural identities of the seventeenth century can be traced in the dramatic discourse of the period. У тезах визначено особливості періоду Реставрації Стюартів; з’ясовано, що в епоху Реставрації концептуалізація нових смислів відбувалася під впливом групи придворних дотепників. Театр періоду Реставрації став інструментом впливу на маси, а тому саме в драматичному дискурсі простежується конструювання нових культурних ідентичностей сімнадцятого століття. В тезисах выделены особенности периода Реставрации Стюартов; выяснено, что в эпоху Реставрации концептуализация новых смыслов происходила под влиянием группы придворных остряков. Театр периода Реставрации стал инструментом воздействия на массы, поэтому именно в драматическом дискурсе прослеживается конструирование новых культурных идентичностей семнадцатого века.
- ДокументDiscourse categories: A case for English Restoration drama(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021-08-02) Marina, O.In this article, the notions of discourse and discourse categories are considered within the framework of a cognitive-communicative paradigm. In this paper, three groups of discourse categories in the dramatic works of the English Restoration are considered: cognitive, communicative and metadiscursive. У статті поняття «дискурс» та «дискурсивні категорії» розглянуто з позицій когнітивно-комунікативної парадигми. У цій науковій розвідці розглянуто три групи категорій дискурсу у драматичних творах часів Реставрації Стюартів: когнітивні, комунікативні та метадискурсивні. В данной статье понятия «дискурс» и «дискурсивные категории» рассматриваются с позиций когнитивно-коммуникативной парадигмы. В данном исследовании рассмотрены три группы категорий дискурса в драматических произведениях времён Реставрации Стюартов: когнитивные, коммуникативные и метадискурсивные.