Перегляд за Автор "Kostikova, I. I."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументChallenges of playing games at English lessons(РВВ ЦДПУ імені В. Винниченка, 2019-02-20) Kostikova, I. I.The present paper is devoted to the review of the use of an educational game at English lesson (including the methods of work with it). Представлена робота присвячена огляду використання освітньої та розвиваючої гри на уроці англійської мови (в тому числі і методиці роботи з нею). Представленная работа посвящена обзору использования образовательной и развивающей игра на уроке английского языка (в том числе и методике работы с ней).
- ДокументInformation and Communication Technologies in Students’ Language Learning(International Journal of Education and Science, 2018-11-01) Kostikova, I. I.Background and Aim of Study: The article presents the essence of means of information and communication technologies (ICT) in students’ language learning. In the article we consider that fresh thinking about the ways in which we may use tools and technologies in language learning is necessary, on the basis of evidence from the field including the markets currently developing in intersections of ICT, media, and language learning. The basic terms of the means and classifications of information and communication technologies are analyzed as well. The aim of the study: to clarify the underpinning of the means and classifications of information and communication technologies and computer-assisted language learning (CALL) in foreign language students’ training. Material and Methods: The analytical method of scientific research is used, on the basis of which the study of foreign sources is done, as well as the analysis, systematization and evaluation of the facts, phenomena and processes are used. Results: It is set that the ICT means can be realized for the effective foreign language students’ training. The article also determines the respondents’ overview the problem, the peculiarities of specialists’ training in the field of computer-assisted language learning. Conclusions: The conclusion of the research is to know and to use all the advantages of information and communication technologies in students’ learning. The advantages of ICT and its new tools are high but they are generally not understood in the countries and Ukraine as well and any technological training innovation tends to be delivered in other fields of operation not in education. Such development tends to remain unconnected to any language training undertaken where it is determined the peculiarities of specialists’ training in the field of computer-assisted language learning. Further development of CALL specialists depends on recognition, including recognition by professional organizations. Стаття розкриває сутність засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у вивченні мови зі студентами. У статті ми вважаємо, що необхідно мати новий погляд на можливість використання засобів і технологій у вивченні мов, основою для яких є їхня доведена ефективність, включаючи галузі, що розвиваються в даний час на перетині із засобами ІКТ, засобами масової інформації та методики вивчення мов. У роботі також проаналізовано основні терміни щодо засобів і класифікацій інформаційно-комунікаційних технологій. Мета дослідження: Виявити засади засобів і класифікацій інформаційно-комунікаційних технологій, а також комп’ютерної лінгводидактики в навчанні студентів іноземної мови. Матеріал і Методи: Аналітичний, на підставі якого вивчалися аутентичні джерела, також метод аналізу, систематизації і оцінювання фактів, явищ і процесів. Підкреслено, що засоби інформаційно-комунікаційних технологій можуть реалізуватися для ефективної підготовки і навчання студентів з іноземної мови. Стаття також визначає думки респондентів з цього приводу, а також особливості підготовки фахівців з комп’ютерної лінгводидактики. Висновки : Знати і використовувати усі переваги інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні студентів. Переваги інформаційно-комунікаційних технологій та їх нових засобів є беззаперечними, але вони не завжди є зрозумілими, як в інших країнах, так і в Україні, а інноваційні технологічні тренінги, як правило, проводяться в інших сферах діяльності, не в освіті. Така тенденція, як правило, залишається й у галузі вивчення мов, де визначено особливості підготовки фахівців у галузі комп’ютерної лінгводидактики. Подальший розвиток фахівців з комп’ютерної лінгводидактики залежить від визнання його важливості, визнання різноманітними професійними організаціями. Статья раскрывает сущность средств информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в изучении языка со студентами. В статье мы считаем, что необходимо иметь новый взгляд на возможность использования средств и технологий в изучении языков, основой для которых является их доказанная эффективность, включая отрасли развивающиеся в настоящее время на пересечении со средствами ИКТ, средствами массовой информации и методики изучения языков. В работе также проанализированы основные сроки по средствам и классификациям информационно-коммуникационных технологий. Цель исследования: Выявить основы средств и классификаций информационно-коммуникационных технологий, а также компьютерной лингводидактики в обучении студентов иностранному языку. Материал и методы: Аналитический, на основании которого изучались аутентичные источники, также метод анализа, систематизации и оценки фактов, явлений и процессов. Подчеркнуто, что средства информационно-коммуникационных технологий могут реализоваться для эффективной подготовки и обучения студентов по иностранному языку. Статья также определяет мнения респондентов по этому поводу, а также особенности подготовки специалистов по компьютерной лингводидактике. Выводы: Знать и использовать все преимущества информационно-коммуникационных технологий в обучении студентов. Преимущества информационно-коммуникационных технологий и их новые средства являются безоговорочными, но они не всегда понятны, как в других странах, так и в Украине, а инновационные технологические тренинги, как правило, проводятся в других сферах деятельности, не в образовании. Такая тенденция, как правило, остается и в области изучения языков, где определены особенности подготовки специалистов в области компьютерной лингводидактики. Дальнейшее развитие специалистов по компьютерной лингводидактике зависит от признания его важности, признание различными профессиональными организациями.
- ДокументLife Skills in English(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-11-23) Kostikova, I. I.The present is dedicated to the basic life competences (life skills) and their development in the study of English among university students. Представлена робота присвячена базовим життєвим компетенція (життєвим навичкам) та їх розвитку при вивченні англійської мови у студентів університетів. Представленная работа посвящена базовым жизненным компетенция (жизненным навыкам) и их развитию при изучении английского языка у студентов университетов.
- ДокументPassing international English exams(Горлівський інститут іноземних мов (м. Бахмут) ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2019-04-11) Kostikova, I. I.Надані матеріали присвячені огляду міжнародних мовних екзаменів з англійської мови; увагу приділено базовим методичним труднощам та коротко надано рекомендації щодо підготовки студентів до складання основнім мовних екзаменів з англійської мови. Предоставленные материалы посвящены обзору международных языковых экзаменов по английскому языку; внимание уделено базовым методическим трудностям и коротко даны рекомендации по подготовке студентов к сдаче основных языковых экзаменов по английскому языку. The materials provided are devoted to a review of international language exams in the English language; attention is paid to basic methodological difficulties and short recommendations are given on preparing students for passing the basic language exams in the English language.
- ДокументStandards of training students in Great Britain (higher agricultural education)(Lulu Press, Inc., 2017-11-24) Kostikova, I. I.; Lushchyk, Yu. M.Standards of training future agrarians in Great Britain are analyzed in the papers. The aim of the paper is to show the basic standards dealing with training future agrarians in Great Britain. The problems such as students’ training, standards, degree programmes, abilities and skills, threshold, typical and excellent standards, agricultural education have been observed. As a result the underpinnings of training future agrarians as an effective functional system of Great Britain are outlined. В роботах проаналізовані стандарти підготовки майбутніх аграріїв Великобританії. Мета статті - показати основні стандарти щодо підготовки майбутніх аграріїв у Великобританії. Відзначено такі проблеми, як підготовка студентів, стандарти, навчальні програми, вміння та навички, поріг, типові та чудові стандарти, аграрна освіта. В результаті окреслено основи підготовки майбутніх аграріїв як ефективної функціональної системи Великобританії. В статьях проанализированы стандарты подготовки будущих аграриев в Великобритании. Цель статьи - показать основные стандарты подготовки будущих аграриев в Великобритании. Были выявлены такие проблемы, как обучение студентов, стандарты, программы на получение степени, способности и навыки, порог, типичные и отличные стандарты, сельскохозяйственное образование. В результате намечены основы подготовки будущих аграриев как эффективной функциональной системы Великобритании.