Перегляд за Автор "Istomina, R."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументClassroom research techniques(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Istomina, R.Research methods in the classroom during the pedagogical practice of students are analyzed. Techniques are aimed at professional, intellectual and personal development.Проаналізовано методики дослідження в класі під час педагогічної практики студентів. Методики спрямовані на професійний, інтелектуальний та особистісний розвиток. Проанализированы методики исследования в классе во время педагогической практики студентов. Методики направлены на профессиональный, интеллектуальный и личностное развитие.
- ДокументSOME APPROACHES TO TEACHING YOUNG LEARNERS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Istomina, R.Teaching English and teaching children are two quite different things. When teaching YLs, we should take into account aspects which can help a child to feel safe and comfortable, to enjoy the process without thinking about studying just aquiring knowledge mostly through TPR activities. New ways of teaching, various activities, quick change of activities make the process entertaining and involve children into motivated learning. The main idea of all the above mentioned approaches is to let everyone involved in teaching and learning enjoy the process of gaining new experiences. Викладати англійську та навчати дітей - це дві абсолютно різні речі. Під час викладання англійської мови для дітей ми повинні враховувати аспекти, які допоможуть дитині відчувати себе безпечно і комфортно, отримувати задоволення від процесу, не думаючи про навчання, а лише про здобуття знань переважно за допомогою ТПР-діяльності. Нові способи викладання, різноманітні види діяльності, швидка зміна видів діяльності роблять процес цікавим і залучають дітей до вмотивованого навчання. Основна ідея всіх розглянутих підходів полягає в тому, щоб дозволити кожному, хто бере участь у викладанні та навчанні насолоджуватися процесом набуття нового досвіду.
- ДокументSTRATEGIES FOR EFFECTIVE LESSON PLANNING(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Istomina, R.Planning a lesson is a sign of teachers’ respect to their students and the evidence that they think about students, about what to do in class and about doing short changes. The lesson plan gives a lesson a certain “framework, a general form” and helps a teacher think where they, a teacher and students, are going and what they can change reacting to the situation in class. Планування уроку є ознакою поваги вчителя до своїх учнів і свідченням того, що він думає про учнів, про те, що робити в класі, і про те, як вносити невеликі зміни. План уроку надає уроку певні "рамки, загальну форму" і допомагає вчителю думати, куди вони, вчитель і учні, рухаються і що вони можуть змінити, реагуючи на ситуацію в класі.
- ДокументTeaching in Challenging Circumstances(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Istomina, R.The article on teaching in difficult circumstances defines that while teaching a foreign language teachers mostly focus on such greatly important components as language areas and four main skills and use different approaches and techniques to develop them and then to improve. Such focus can be explained by necessity to formulate the thoughts clearly as accuracy and fluency are essential for effective communication. У статті розглянуто викладання англійської мови в складних обставинах. Визначено, що під час навчання іноземної мови вчителі здебільшого зосереджуються на таких надзвичайно важливих компонентах, як мовна сфера і чотири основні навички, і використовують різні підходи та методи для їх розвитку та подальшого вдосконалення. Таку увагу можна пояснити пояснюється необхідністю чітко формулювати свої думки, оскільки точність і швидкість мовлення необхідні для ефективної комунікації.