Перегляд за Автор "Gulich, O."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументApplication of Modern Platforms and Tools in Learning English(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2023-11-10) Gulich, O.The presented paper analyzes the use of modern platforms and tools in learning English. У представленій роботі проаналізовано використання сучасних платформ та інструментів у вивченні англійської мови.
- ДокументConditions of blended learning implementation in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University: experience of Physics and Mathematics Faculty(EDP Sciences, 2021-05-04) Ponomarova, N.; Gulich, O.; Zhernovnykova, O.; Olefirenko, N.; Masych, V.The entire education system of Ukraine in the realities of the COVID-19 pandemic in 2020 found itself in a situation of the challenge for the immediate implementation of distance learning in educational institutions of all levels. Despite the presence of a relatively large number of scientific studies on the features of distance education, they were not enough for its practical implementation. A blended form of learning requires a combination of asynchronous and synchronous modes of distance learning, finding optimal tools and ways to interact with students, adapting traditional methods of studying disciplines to new conditions, overcoming inequality of participants in the educational process in technical support, mastering digital technologies. Analysis of the experience of the Faculty of Physics and Mathematics at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University showed that the conditions for the introduction of blended learning in institutions of higher pedagogical education are: advanced training and appropriate retraining of teaching staff; building a model of blended learning as a starting point for distance learning; development of educational and methodical support of educational disciplines taking into account the requirements of blended learning; implementation of all elements of the educational process in blended learning; providing participants of the educational process with organizational, methodological, technical and psychological support. Вся система освіти України в реаліях пандемії COVID-19 2020 року опинилася в ситуації виклику негайного впровадження дистанційного навчання в навчальних закладах усіх рівнів. Незважаючи на наявність відносно великої кількості наукових досліджень щодо особливостей дистанційної освіти, їх було недостатньо для її практичної реалізації. Змішана форма навчання вимагає поєднання асинхронного та синхронного режимів дистанційного навчання, пошуку оптимальних засобів і способів взаємодії зі студентами, адаптації традиційних методів вивчення дисциплін до нових умов, подолання нерівності учасників навчального процесу в технічному забезпеченні, засвоєння цифрових технологій. Аналіз досвіду роботи фізико-математичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди показав, що умовами впровадження змішаного навчання у вищих педагогічних навчальних закладах є: підвищення кваліфікації та відповідна перепідготовка педагогічних кадрів; побудова моделі змішаного навчання як відправної точки для дистанційного навчання; розроблення навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з урахуванням вимог змішаного навчання; реалізація всіх елементів навчального процесу у змішаному навчанні; забезпечення учасників навчально-виховного процесу організаційно-методичним, технічним та психологічним забезпеченням. Вся система образования Украины в реалиях пандемии COVID-19 в 2020 году оказалась в ситуации вызова немедленного внедрения дистанционного обучения в образовательных учреждениях всех уровней. Несмотря на наличие относительно большого количества научных исследований, посвящённых особенностям дистанционного обучения, их оказалось недостаточно для его практической реализации. Смешанная форма обучения требует сочетания асинхронного и синхронного режимов дистанционного обучения, поиска оптимальных инструментов и способов взаимодействия со студентами, адаптации традиционных методов изучения дисциплин к новым условиям, преодоления неравенства участников образовательного процесса в техническом обеспечении, освоении цифровых технологий. Анализ опыта физико-математического факультета Харьковского национального педагогического университета им. Г. С. Сковороды показал, что условиями для внедрения смешанного обучения в высших педагогических учебных заведениях являются: повышение квалификации и соответствующая переподготовка педагогических кадров; построение модели смешанного обучения как отправной точки для дистанционного обучения; разработка учебно-методического обеспечения учебных дисциплин с учётом требований смешанного обучения; реализация всех элементов образовательного процесса в смешанном обучении; оказание участникам образовательного процесса организационной, методической, технической и психологической поддержки.
- ДокументEducational Challenges in the Digital Environment(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Gulich, I.; Gulich, O.The article deals with distance learning, which, due to the pandemic, has been transferred to the virtual plane. During this time, each of participants of the educational process managed to learn a lot, overcoming many difficulties. However, there are still enough unresolved problems in the educational environment (both in education and upbringing). Стаття присвячена дистанційному навчанню, яке у зв'язку з пандемією було перенесено у віртуальну площину. За цей час кожен з учасників освітнього процесу встиг багато чому навчитися, подолавши чимало труднощів. Однак, невирішених проблем в освітньому середовищі (як у навчанні, так і у вихованні) залишається ще достатньо.
- ДокументFeatures of the Internet Blogs Language(Міжнародний гуманітарний університет, Гельветика, 2023-02-07) Gulich, O.; Hnyria, A.This article is devoted to the study of the peculiarities of the Internet blog language. The relevance of the research is due to the growing influence of the Internet on all spheres of human life, including communication, and, accordingly, the growing interest among linguists in Internet communication. The relevance of the problem determined the purpose of the article – to identify and analyze the features of the blog language at the phonetic, lexical and grammatical levels. While studying this issue it was found that at the level of phonetics we can talk about phonetic and graphic features, such as sound imitation, the use of interjections and exclamatory intonation, as well as graphic emphasis through punctuation, font and upper case and emoticons. These tools help bloggers to fully convey the intent of their written and oral message, and the readers to feel like an equal participant in communication. At the lexical level, we found that the use of words and turns of phrase in blogs is directly related to the kind of activity, interests, emotional mood of the author and the purpose of creating a post, as well as in some cases it depends on the platform used to create the post. Grammatical categories that are abstract in nature play an important role in creating expressive and emotional effects for the reader’s perception of the blog: we can talk about such features as the frequent use of 1st and 2nd person personal pronouns, the formation of new adjectives by adding words and parts of word combinations, the predominance of simple narrative sentences and the use of the imperative. Online language represents a specific communicative sphere and influences the language of others spheres, spreading beyond the Internet. Thus, scientists must study these phenomena to keep up with the times. Ця стаття присвячена вивченню особливостей мови інтернет-блогів. Актуальність дослідження зумовлена зростаючим впливом Інтернету на всі сфери життя людини, в тому числі і на спілкування, і, відповідно, зростаючим інтересом лінгвістів до інтернет-спілкування. Актуальність проблеми визначила мету статті – виявити та проаналізувати особливості мови інтернет-блогів на фонетичному, лексичному та граматичному рівнях. При вивченні цього питання було встановлено, що на рівні фонетики можна говорити про фонетичні та графічні ознаки, такі як звуконаслідування, використання вигуків і окличної інтонації, а також графічне виділення за допомогою розділових знаків, шрифту, верхнього регістру і смайликів. Ці інструменти допомагають блогерам максимально повно передати задум свого письмового та усного повідомлення, а читачам відчути себе рівноправними учасниками спілкування. На лексичному рівні виявлено, що вживання слів та оборотів у блогах безпосередньо пов'язане з родом діяльності, інтересами, емоційним настроєм автора та метою створення посту, а також у ряді випадків залежить від платформі, на якій було створено пост. Граматичні категорії, що мають абстрактний характер, відіграють важливу роль у створенні експресивно-емоційного впливу на читацьке сприйняття блогу: мова може йти про такі особливості, як часте вживання особистих займенників 1-ї та 2-ї особи, утворення нових прикметників шляхом додавання слів та частини словосполучень, домінування простих оповідальних речень і вживання імперативу. Інтернет-мова є специфічною комунікативною сферою і впливає на мову інших сфер, поширюється за межі Інтернету. Таким чином, вчені повинні вивчати ці мовні явища, щоб йти в ногу з часом.
- ДокументGenre transformation in Simone de Beauvoir’s work “Force of Circumstance”(Universidad de la Amazonia, 2021-02) Kryvoruchko, S.; Kostikova, I.; Gulich, O.; Harmash, L.; Rudnieva, I.The publicity dominance is the characteristic of memoirs “Force of Circumstance” by Simone de Beauvoir. The idea of S. de Beauvoir influences the genre transformation. The scientific problem is to clarify the specifics of a genre. The aim of the article is to highlight the features of the genres in the novels, diaries, memoirs, interludes, tragedies, comedies as genre memoirs, to understand better the ideas of the writer. The methodology is represented by a biographical method in the study. The most important findings are as follows. The result is to interpret systematic, structured, orderly procedural writing activities. The attention is drawn to the writing process. Writing is a passion, mania, which is causing an addiction. The meaning of creativity is theknowledge of people, culture, history, progress. Genre transformations are the basis for explaining the problem in the work: the artist's activity and her place in the history. The existential fear of death is a central part of literary existentialism. The writer embodied the death fear in her own works. Публіцистична домінанта є ознакою мемуарів Сімони де Бовуар «Сила обставин». Ідеї С. де Бовуар впливають на жанрову трансформацію. Наукова проблема полягає у з’ясуванні специфіки жанру. Метою статті є висвітлення специфіки жанрів роману, щоденника, спогадів, інтермедії, трагедії, комедії у жанрі мемуарів, щоб краще зрозуміти ідеї письменниці. У дослідженні методологія представлена біографічним методом. Найважливіші досягнення наступні. Результат полягає в зображенні систематизованої, структурованої, упорядкованої процесуальної діяльності письменниці. Звертається увага на процес письма. Писати –це пристрасть, манія, яка викликає залежність. Сенс творчості –знання людей, культури, історії, прогресу. Жанрова трансформація потрібна для порушення проблеми твору: діяльність митця та його місце в історії. Екзистенційний страх смерті є центральною частиною літературного екзистенціалізму. Страх перед смертю письменниця втілила у власних творах. Публицистическая доминанта является признаком мемуаров Симоны де Бовуар «Сила обстоятельств». Идеи С. де Бовуар влияют на жанровую трансформацию. Научная проблема заключается в выяснении специфики жанра. Целью статьи является освещение специфики жанров романа, дневника, воспоминаний, интермедии, трагедии, комедии в жанре мемуаров, чтобы лучше понять идеи писательницы. В исследовании методология представлена биографическим методом. Важнейшие достижения следующие. Результат состоит в изображении систематизированной, структурированной, упорядоченной процессуальной деятельности писательницы. Обращается внимание на процесс письма. Писать - это страсть, мания, которая вызывает зависимость. Смысл творчества - знание людей, культуры, истории, прогресса. Жанровая трансформация нужна для возбуждения проблемы произведения: деятельность художника и его места в истории. Экзистенциальный страх смерти является центральной частью литературного экзистенциализма. Страх перед смертью писательница воплотила в своих произведениях.
- ДокументTHE PROBLEM OF MOTHERHOOD IN THE WORKS OF MODERN WOMEN WRITERS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-06) Gulich, O.; Miroshnychenko, A.Motherhood is a topic that has been explored in literature for centuries, but in recent times, contemporary female writers have approached the subject with a renewed vigor. The complexities and challenges of motherhood have been given greater attention, with authors exploring the joys and struggles of motherhood in their works. Many writers have approached the topic with a fresh perspective, often challenging traditional narratives and expectations surrounding motherhood. Some notable authors who have delved into this theme include Rachel Cusk, Sheila Heti, Maggie Nelson, Meena Kandasamy, Sayaka Murata, and Maye Musk. In this article, we will examine the problem of motherhood in the works of some of contemporary female writers of the world who have contributed to the discourse on the subject. Материнство - це тема, яка досліджується в літературі протягом століть, але останнім часом сучасні письменниці підійшли до цієї теми з новою силою. Складнощам і викликам материнства приділяється більша увага, і авторки досліджують радощі та труднощі материнства у своїх творах. Багато письменниць підійшли до цієї теми зі свіжим поглядом, часто кидаючи виклик традиційним наративам та очікуванням, пов'язаних із материнством. Серед відомих авторів, які заглибилися в цю тему, є Рейчел Каск, Шейла Хеті, Меґі Нельсон, Міна Кандасамі, Саяка Мурата та Мей Маск. У цій статті ми розглянемо проблему материнства у творах деяких сучасних жінок-письменниць світу, які зробили свій внесок у дискурс на цю тему.
- ДокументThe Problem of Motherhood in the Works of Modern Women Writers(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-06) Gulich, O.; Miroshnychenko, A.Motherhood is a topic that has been explored in literature for centuries, but in recent times, contemporary female writers have approached the subject with a renewed vigor. The complexities and challenges of motherhood have been given greater attention, with authors exploring the joys and struggles of motherhood in their works. Many writers have approached the topic with a fresh perspective, often challenging traditional narratives and expectations surrounding motherhood. Some notable authors who have delved into this theme include Rachel Cusk, Sheila Heti, Maggie Nelson, Meena Kandasamy, Sayaka Murata, and Maye Musk. In this article, we will examine the problem of motherhood in the works of some of contemporary female writers of the world who have contributed to the discourse on the subject. Материнство – це тема, яка досліджується в літературі протягом століть, але останнім часом сучасні письменниці підійшли до цієї теми з новою силою. Більше уваги приділено складнощам і викликам материнства, а автори досліджують у своїх творах радість і труднощі материнства. Багато письменників підійшли до теми зі свіжої точки зору, часто кидаючи виклик традиційним наративам і очікуванням щодо материнства. Деякі відомі автори, які заглибилися в цю тему, включають Рейчел Каск, Шейлу Хеті, Меггі Нельсон, Міну Кандасамі, Саяку Мурату та Майє Маск. У цій статті ми розглянемо проблему материнства у творах деяких сучасних письменниць світу, які долучилися до цієї теми.