Перегляд за Автор "Ясін, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКолективно-творчі ігри як засіб соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ясін, В. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями у психолого-педагогічних дослідженнях. Виявлено особливості розвитку щодо соціалізації дітей молодшого дошкільного віку із порушенням інтелекту. Визначено роль колективно-творчих ігор у соціалізації дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту. Проведено емпіричне дослідження та визначено якісні та кількісні показники сформованості соціально-значущих якостей дітей дошкільного віку. Розроблено комплекс колективно-творчих ігор для дітей з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the study of the problem of social adaptation of children with intellectual disabilities in psychological-pedagogical research was carried out. Features of development regarding the socialization of children of younger preschool age with intellectual disabilities were revealed. The role of collective creative games in the socialization of preschool children with intellectual disabilities was determined. The author was empirical research and determined qualitative and quantitative indicators of the formation of socially significant qualities of preschool children. A complex of collective creative games for children with intellectual disabilities has been developed.