Перегляд за Автор "Якименко, В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ З ДІТЬМИ МІГРАНТІВ У ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Якименко, В.У статті розглянуто організацію роботи з мігрантами у Франції. Створенням умов для їхньої успішної адаптації та інтеграції в суспільстві займаються фахівці різного профілю – шкільні вчителі, психологи, адміністрація шкіл, соціальні служби та інші структури. Провідні функції у цій діяльності належать учителю. Зазначено, що зміст діяльності вчителя з дітьми мігрантів у Франції полягає в: створенні в класі сприятливої атмосфери; підтримці в дітей мігрантів гордості за свою рідну етнічну культуру; розвитку толерантності, розуміння, прийняття і поваги до різноманітних етнічних форм і відмінностей; знанні культури та проблем сімей мігрантів тощо. The article deals with the organization of work with migrants in France. Creating conditions for their successful adaptation and integration in society is done by specialists of various profiles - school teachers, psychologists, school administration, social services and other structures. The leading functions in this activity belong to the teacher. It is noted that the content of the teacher's activities with migrant children in France consists in: creating a favorable atmosphere in the classroom; support of migrant children's pride in their native ethnic culture; development of tolerance, understanding, acceptance and respect for various ethnic forms and differences; knowledge of the culture and problems of migrant families, etc.
- ДокументПедагогічні умови успішної адаптації молодших школярів з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Якименко, В.У публікації розглянуто адаптацію молодших школярів з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі. Зазначено, що у процесі адаптації формуються прийнятні комунікативні та поведінкові навички, що дають змогу особистості самоствердитися, втілювати свої потреби та інтереси в життя. Для соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами та ефективної і результативної роботи команди психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному класі, важливо створити стратегію співпраці. The publication examines the adaptation of younger schoolchildren with special educational needs to study in an inclusive class. It is noted that acceptable ones are formed in the process of adaptation communication and behavioral skills that enable the individual to assert himself, realize his needs and interests in life. For the social adaptation of children with special educational needs and the effective and efficient work of the team of psychological and pedagogical support in the inclusive class, it is important to create a strategy of cooperation.
- ДокументПедагогічні умови успішної адаптації молодших школярів з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Якименко, В.У публікації розглянуто адаптацію молодших школярів з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі. Зазначено, що у процесі адаптації формуються прийнятні комунікативні та поведінкові навички, що дають змогу особистості самоствердитися, втілювати свої потреби та інтереси в життя. Для соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами та ефективної і результативної роботи команди психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному класі, важливо створити стратегію співпраці. The publication examines the adaptation of younger schoolchildren with special educational needs to study in an inclusive class. It is noted that acceptable ones are formed in the process of adaptation communication and behavioral skills that enable the individual to assert himself, realize his needs and interests in life. For the social adaptation of children with special educational needs and the effective and efficient work of the team of psychological and pedagogical support in the inclusive class, it is important to create a strategy of cooperation.
- ДокументПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Якименко, В.У роботі проаналізовано провідні принципи організації французької шкільної освіти. З’ясовано, що основними серед них є: академічна свобода, безоплатність, нейтральність, секуляризм і обов’язковість. The article analyzes the main principles of the organization of French school education. They are: academic freedom, free school education, neutrality, secularism and compulsory education.