Перегляд за Автор "Юріна, К. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання засобів наочності в процесі навчання старших дошкільників переказувати художні твори(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Юріна, К. О.Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі розвитку монологічного мовлення старших дошкільників засобами переказу художніх творів. У роботі здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури та чинних нормативних документів щодо визначення завдань формування в дітей дошкільного віку навичок переказу. Розкрито методичні підходи до навчання переказу художніх творів. Досліджено стан розробки проблеми навчання дошкільників переказу з використанням засобів наочності. Здійснено добір наочного матеріалу та визначено його місце в системі занять з навчання старших дошкільників переказу художніх творів. У роботі зроблено спробу розкрити перспективи оптимального поєднання традиційних і новітніх засобів наочності для розвитку навичок переказу художніх творів у старших дошкільників. Розроблені конспекти занять демонструють можливості використання різноманітної наочності: авторської фетрової книжки, ілюстрацій, мнемотаблиць, що позитивно впливають нарозуміння та запам’ятовування літературного матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання цієї наочності на різних етапах заняття: у процесі підготовки дітей до сприйняття художнього твору, під час бесіди за змістом прочитаного, а також безпосередньо під час переказу. The qualification work is devoted to the actual problem of the development of monologue speech of older preschoolers by means of retelling of artistic works. In the work, an analysis of psychological and pedagogical literature and current regulatory documents regarding the definition of the tasks of the formation of transfer skills in preschool children was carried out. Methodical approaches to teaching the transfer of artistic works are revealed. The state of development of the problem of teaching preschoolers transfer with the use of visualization tools was studied. Visual material was selected and its place in the system of classes for teaching older preschoolers to retell works of art was determined. In the work, an attempt is made to reveal the perspectives of the optimal combination of traditional and modern means of visualization for the development of the skills of retelling artistic works in older preschoolers. The developed lesson notes demonstrate the possibilities of using various visualizations: the author's felt book, illustrations, mnemonic tables, which positively affect comprehension and memorization of literary material. The expediency of using this visualization at different stages of the lesson is substantiated: in the process of preparing children for the perception of a work of art, during a conversation based on the content of what has been read, and also directly during the retelling.
- ДокументЕФЕКТИВНІ ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ПЕРЕКАЗУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Юріна, К. О.У статті розглянуто ефективні щляхи навчання переказу дітей старшого дошкільного віку. У сучасному закладі дошкільної освіти мовленнєва компетентність дитини формується завдяки активній мовленнєвій практиці, накопиченню власного досвіду використання мовлення в різних життєвих ситуаціях. Наведено послідовність навчання переказу. Зазначено, що формування мовленнєвої компетентності - це одне з ключових завдань для становлення мовленнєвої особистості старших дошкільників. The article deals with effective ways of teaching transfer of children of older preschool age. In a modern preschool education institution, a child's speech competence is formed thanks to active speech practice, accumulation of own experience of using speech in various life situations. The sequence of teaching transfer is given. It is noted that the formation of speech competence is one of the key tasks for the formation of the speech personality of older preschoolers.
- ДокументРозвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами наочності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Юріна, К. О.; Коваленко, О. М.Авторами досліджено роль дидактичної наочності в розвитку в’язного мовлення старших дошкільників. The authors investigated the role of didactic visualization in the development of coherent speech of older preschoolers.