Перегляд за Автор "Щербакова, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументStem-освіта як засіб підвищення творчого потенціалу особистості в рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України»(Publishing Ltd, Dublin, Ireland, 2017) Гавриш, І. В.; Доценко, С. О.; Щербакова, О. О.У статті розглянуто шляхи впровадження stem-освіти у навчально-виховний процес. На основі численних досліджень проаналізовано погляди науковців щодо використання stem-освіти як засобу розвитку творчих здібностей. Визначено, що завдання прикладної спрямованості та винахідницькі задачі є потужним засобом для розвитку творчих здібностей учнів. Охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток творчих здібностей учнів : асоціативність, діалектичність та системність мислення. В статье рассмотрены пути внедрения stem-образования в учебно-воспитательный процесс. На основе многочисленных исследований проанализированы взгляды ученых по использованию stem-образования как средства развития творческих способностей. Определено, что задача прикладной направленности и изобретательские задачи является мощным средством для развития творческих способностей учащихся. Охарактеризованы факторы, влияющие на развитие творческих способностей учащихся: ассоциативность, диалектичность и системность мышления. The article considers ways of introducing stem-education into the educational process. On the basis of numerous studies, the views of scientists on the use of stem-education as a means of developing creative abilities are analyzed. It is determined that the problem of applied orientation and inventive tasks is a powerful tool for the development of students' creative abilities. Characterized factors influencing the development of students' creative abilities: associativity, dialecticity and systemic thinking
- ДокументРозвиток творчої уяви учнів у контексті stem-освіти(Education and Science, Praha, 2017-09-22) Доценко, С. О.; Іващенко, М. В.; Щербакова, О. О.У данній статті автор висвітлює одну із головних завдань національної освіти - перехід до stem-освіти, що сприяє підвищенню якості підготовки висококваліфікованих спеціалістів, готових до діяльності у нових соціокультурних умовах, здатних приймати оригінальні та адекватні до ситуації рішення, бачити перспективи та планувати стратегію й тактику розвитку ефективної міжособистісної взаємодії. У цих умовах особливої актуальності набуває проблема залучення учнів до творчої та науково-дослідної діяльності. В данной статье автор освещает одну из главных задач национального образования - переход к stem-образованию, что способствует повышению качества подготовки высококвалифицированных специалистов, готовых к деятельности в новых социокультурных условиях, способных принимать оригинальные и адекватные по ситуации решения, видеть перспективы и планировать стратегию и тактику развития эффективного межличностного взаимодействия. В этих условиях особую актуальность приобретает проблема привлечения учащихся к творческой и научно-исследовательской деятельности. In this article, the author highlights one of the main tasks of national education - the transition to stem-education, which contributes to improving the quality of training highly qualified specialists who are ready to work in new sociocultural conditions, able to make original and adequate decisions on the situation, see prospects and plan strategy and tactics development of effective interpersonal interaction. Under these conditions, the problem of attracting students to creative and research activities is of particular relevance.