Перегляд за Автор "Щербакова, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив традицій на завдання дошкільної освіти в Китаї і за кордоном(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Щербакова, О. В.У статті розглянуто великий вплив культури на розвиток дошкільної освіти. Китайські сади концентруються на згуртованості і єдності колективу. А головним у вихованні вважається висока мета і наполеглива праця в її досягненні. Так само відмінна риса – це єдині стандарти дитячої форми. Всім дітям видається типова форма та невеликий рюкзак. На думку вчителів і педагогів це привчає дитину бути частиною колективу. На сучасний рівень дошкільної освіти в Китаї вплинуло багато культурно-етнічних, соціальних і політичних факторів які відображають його розвиток. Конфуціанство, даосизм, комунізм, тенденції освіти європейських країн і США – одні з головних джерел які вплинули на формування виховання дітей дошкільного віку в КНР. В статье рассмотрено большое влияние культуры на развитие дошкольного образования. Китайские сады концентрируются на сплоченности и единстве коллектива. А главным в воспитании считается высокая цель и упорный труд в ее достижении. Так же отличительная черта – это единые стандарты детской формы. Всем детям выдается типовая форма и небольшой рюкзак. По мнению учителей и педагогов это приучает ребенка быть частью коллектива. На текущий уровень дошкольного образования в Китае повлияло много культурно-этнических, социальных и политических факторов отражающие его развитие. Конфуцианство, даосизм, коммунизм, тенденции образования европейских стран и США – одни из главных источников повлиявших на формирование воспитания детей дошкольного возраста в КНР. The article examines the great influence of culture on the development of pre-school education. Chinese kindergartens focus on cohesion and teamwork. And high goals and hard work to achieve them are seen as central to education. Also a distinctive feature is the uniform standards for children's uniforms. All children are given a standard uniform and a small rucksack. According to teachers and pedagogues, this teaches children to be part of a team. The current level of pre-school education in China is influenced by many cultural, ethnic, social and political factors. Confucianism, Taoism, Communism, the educational trends of European countries and the United States are some of the main sources that have shaped pre-school education in China.
- ДокументЗАРОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ У СТАРОДАВНЬОМУ КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Щербакова, О. В.; Лупаренко, С. Є.У публікації розглянуто зародження педагогічної думки у Стародавньому Китаї. Зазначено, що найбільший вплив на розвиток педагогічної думки у стародавньому Китаї справили ідеї Конфуція. Центральним елементом його вчення була теза про освіту як умову процвітання держави. Людина виховувалася в межах суворих соціальних норм, обов'язків та особистої залежності. Релігія виступала в якості носія ідеалів виховання та навчання. Специфікою освіти у Стародавньому Китаї була багатогранність навчання з орієнтацією на розвиток і вдосконалення моральних якостей. The publication examines the origin of pedagogical thought in ancient China. It is noted that the ideas of Confucius exerted the greatest influence on the development of pedagogical thought in ancient China. The central element of his teaching was the thesis about education as a condition for the prosperity of the state. A person was brought up within strict social norms, duties and personal dependence. Religion acted as a carrier of the ideals of upbringing and education. The specificity of education in ancient China was multifaceted learning with an orientation to the development and improvement of moral qualities.
- ДокументШкільна справа та зародження педагогічної думки у стародавньому Китаї(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020-03-20) Щербакова, О. В.В статті розглянуто осoбливості виховання у стародавньому Китаї, для яких характерна багатогранність навчання з орієнтацією на розвиток та вдосконалення моральних якoстей. Для досягнення мудрoсті потрібно бути спокійним і завзятим. Щoб досягти успіху в самовдосконаленні, людина повинна бути рішучою, дотримуючись багатьох традицій, які систематизували життя та дисциплінували поведінку кoжного члена сім‘ї. В основі освітніх традицій виховання та виховання дітей, зокрема у старoдавньому Китаї, лежить дoсвід сімейного виховання, що сягає первісної епохи. Життя у будь-якій родині проходило під впливом звичаїв та ідей, що формувалися протягом стoліть. В статье рассмотрены осoбенности воспитания в древнем Китае, для которых характерна многогранность обучения с ориентацией на развитие и совершенствование моральных качеств. Для достижения мудрoсти нужно быть спокойным и упорным. Чтобы достичь успеха в самосовершенствовании, человек должен быть решительным, придерживаясь многих традиций, которые систематизировали жизнь и дисциплинировали поведение каждого члена семьи. В основе образовательных традиций воспитания и воспитания детей, в частности в древнем Китае, лежит опыт семейного воспитания, который достигает первобытной эпохи. Жизнь в любой семье проходила под влиянием обычаев и идей, которые формировались на протяжении стoлетий. The article examines the characteristics of education in ancient China, which is characterised by multifaceted learning with a focus on the development and improvement of moral qualities. To achieve wisdom one must be calm and persistent. To succeed in self-improvement, one must be determined, adhering to many traditions that systematised life and disciplined the behaviour of each family member. The educational traditions of child-rearing and education, particularly in ancient China, were based on the experience of family upbringing, which reaches back to the primitive era. Life in any family was influenced by customs and ideas that were formed over the centuries.