Перегляд за Автор "Щербак, Н. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВизначення рівня особистісної тривожності учнів загальноосвітніх шкіл(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Заморіна, В. К.; Щербак, Н. І.Було проведено визначення рівня особистісної тривожності учнів загальноосвітніх шкіл. Было проведено определение уровня личностной тревожности учащихся общеобразовательных школ. The determination of the level of personal anxiety of students in secondary schools was carried out.
- ДокументВизначення стану опорно-рухового апарату учнів загальноосвітньої школи(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Щербак, Н. І.; Мулявіна, Є. В.Метою роботи було визначити та проаналізувати рівень гнучкості, типу постави, стопи, кореляції розмірів окремих частин тіла, як показників опорно-рухової системи учнів. Найголовнішою умовою збереження в нормі стану опорно- рухового апарату є виконання фізичних вправ з урахуванням індивідуальних особливостей та норм навантаження. Целью работы было определить и проанализировать уровень гибкости, типа осанки, стопы, корреляции размеров отдельных частей тела, как показателей опорно-двигательной системы учеников. Главным условием сохранения в норме состояния опорно-двигательного аппарата является выполнение физических упражнений с учетом индивидуальных особенностей и норм нагрузки. The aim of the work was to determine and analyze the level of flexibility, type of posture, foot, correlation of the size of individual parts of the body, as indicators of the musculoskeletal system of students. The main prerequisite for maintaining the musculoskeletal system is to exercise according to individual characteristics and exercise standards.
- ДокументОсобливості раціонального харчування учнів і студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Щербак, Н. І.; Мулявіна, Є. В.Отже, учні та студенти, які не дотримуються норм харчування, що не вмістить повну норму різних необхідних елементів (білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, вітамінів), значно погіршують свій стан здоров’я. Це значно відображається не тільки на загальному стані здоров’я студентів, а й на їх самопочутті під час навчання. Також впливає на якість засвоєння матеріалу, активність під час занять, здатності аналізувати, мислити. Таким образом, учащиеся и студенты, которые не придерживаются норм питания, содержащие полную норму различных необходимых элементов (белков, жиров, углеводов, минеральных веществ, витаминов), значительно ухудшают свое состояние здоровья. Это значительно отражается не только на общем состоянии здоровья студентов, но и на их самочувствии во время обучения. Также влияет на качество усвоения материала, активность на занятиях, способности анализировать, мыслить. Thus, pupils and students who do not adhere to the diet, which contains the complete norm of various necessary elements (proteins, fats, carbohydrates, minerals, vitamins), significantly worsen their health. This significantly affects not only the general health status of students, but also their well-being during training. It also affects the quality of assimilation of the material, activity in the classroom, ability to analyze, think.