Перегляд за Автор "Шумейко, Р. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шумейко, Р. І.У магістерській роботі проведено дослідження процесу формування мовленнєвого етикету у дітей старшого дошкільного віку. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та встановлення умов, які сприяють успішному формуванню мовленнєвого етикету у дітей. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для ефективного розвитку мовленнєвого етикету старших дошкільників. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння вихователями процесів формування мовленнєвого етикету у старших дошкільників. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища мовленнєвим потребам педагогічних працівників для стимулювання їхньої зацікавленості у даній темі. In the master's thesis, a study of the process of formation of speech etiquette in children of older preschool age was carried out. An analysis of the psychological and pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and establish the conditions that contribute to the successful formation of speech etiquette in children. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for the effective development of speech etiquette of older preschoolers are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of speech etiquette formation in older preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the speech needs of pedagogical workers in order to stimulate their interest in this topic was studied.
- ДокументФОРМУВАННЯ УСВІДОМЛЕНОГО СТАВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Шумейко, Р. І.У статті розглянуто формування усвідомленого ставлення дошкільників до власного здоров'я та безпеки життєдіяльності. Діти дошкільного віку допитливі та безстрашні, оскільки вони ще не здобули негативного життєвого досвіду. Саме тому ризик їхнього потрапляння в небезпечну ситуацію дуже великий. Зауважено, що формування уявлень і знань має відбуватися в процесі життєдіяльності дитини й ґрунтуватися на її інтересах, потребах і вимогах до життя. The article examines the formation of a conscious attitude of preschoolers to their own health and safety. Preschool children are inquisitive and fearless because they have not yet had negative life experiences. That is why the risk of them getting into a dangerous situation is very high. It was noted that the formation of ideas and knowledge should take place in the course of the child's life and be based on his interests, needs and requirements for life.