Перегляд за Автор "Штикова, А. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Пономарьова, Н. О.; Штикова, А. С.У статті розглянуто значущість та особливості впровадження особистісно-зорієнтованого підходу в освітню діяльність. Проаналізовано теоретичні засади особистісно-зорієнтованого підходу до навчання. Визначені шляхи реалізації особистісно-орієнтованого підходу відповідно до концепції Нової української школи The article considers the need and features of the introduction of personality-oriented approach in educational activities. Theoretical principles of personality-oriented approach to learning are analyzed. The ways of realization of the personality-oriented approach are defined, according to the concept of the New Ukrainian school.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штикова, А. С.; Пономарьова, Н. О.У статті розглянуто ключові елементи особистісноорієнтованої моделі навчання як основи побудови освітнього процесу в Новій українській школі. Висвітлено теоретичні засади впровадження задачного підходу до навчання інформатики. Виокремлено шляхи реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання засобами задачного підходу у навчанні інформатики. The article considers the need and features of the introduction of personality-oriented approach in educational activities. Theoretical principles of personality-oriented approach to learning are analyzed. The ways of realization of the personality-oriented approach are defined, according to the concept of the New Ukrainian school.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штикова, А. С.; Пономарьова, Н. О.У статті розглянуто ключові елементи особистісно-орієнтованої моделі навчання як основи побудови освітнього процесу в Новій українській школі. Висвітлено теоретичні засади впровадження задачного підходу до навчання інформатики. Виокремлено шляхи реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання засобами задачного підходу у навчанні інформатики. The article considers the need and features of the introduction of personality-oriented approach in educational activities. Theoretical principles of personality-oriented approach to learning are analyzed. The ways of realization of the personality-oriented approach are defined, according to the concept of the New Ukrainian school.
- ДокументРеалізація особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики учнів 7-9 класів на засадах задачного підходу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Штикова, А. С.У роботі проаналізовано специфіку особистісно-орієнтованої моделі навчання в закладах загальної середньої освіти. Встановлено можливості задачного підходу для реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики. Розроблено та апробовано навчально-методичні матеріали для реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики учнів 7-9 класів на засадах задачного підходу. The paper analyzes the specifics of the person-oriented model of education in institutions of general secondary education. The possibilities of a problem-based approach to the implementation of a person-oriented model of computer science education have been established. Educational and methodical materials for implementation of a person-oriented model of learning computer science for students of grades 7-9 based on the problem-based approach.