Перегляд за Автор "Шевченко, С. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКорекція дитячо-батьківських стосунків у сім’ях, що виховують підлітків з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, С. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей дитячо-батьківських стосунків у сім’ях, що виховують підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено основні фактори, які впливають на формування цих стосунків. Проведено емпіричне дослідження дитячо-батьківських стосунків. Розроблено та апробовано корекційні заходи, спрямовані на покращення взаємодії в сім’ї. In the qualification work, a theoretical analysis of the peculiarities of child-parent relationships in families raising adolescents with intellectual disabilities is carried out. The main factors that influence the formation of these relationships are identified. An empirical study of child-parent relationships was conducted. Corrective measures aimed at improving family interaction are developed and tested.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ У СІМ’ЯХ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Шевченко, С. А.У статті розглянуто дитячо-батьківські стосунки у сім’ях, що виховують підлітків з інтелектуальними порушеннями, які можуть бути особливими і вимагати специфічного підходу. Зазначено, що інтелектуальні порушення можуть варіювати за ступенем тяжкості, тому кожна родина має свої унікальні потреби і виклики. Стосунки в сім’ях з підлітками з інтелектуальними порушеннями можуть бути важкими, але вони також можуть бути важливими та глибокими. Необхідно надавати підтримку, розвивати розуміння та надавати можливість дітям розвивати свій потенціал і відчувати себе щасливими та задоволеними в сімейному оточенні. Адже підтримка у виборі професійного шляху та навчанні є важливою складовою успішного розвитку підлітка. The article examines child-parent relationships in families raising teenagers with intellectual disabilities, which may be special and require a specific approach. It is noted that intellectual disabilities can vary in severity, so each family has its own unique needs and challenges. Relationships in families with teenagers with intellectual disabilities can be difficult, but they can also be important and profound. It is necessary to provide support, develop understanding and provide opportunities for children to develop their potential and feel happy and satisfied in the family environment. After all, support in choosing a professional path and learning is an important component of a teenager's successful development.