Перегляд за Автор "Шапошнікова, І. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ОСНОВ ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Остапенко, Л. П.; Шапошнікова, І. С.У статті розглянуто, що однією з основних тем змістової лінії "Алгоритмізації та програмування" є тема "Динамічне програмування", в рамках опанування якої учні опановують інструменти планування багатокроковими керованими процесами, що розвиваються у часі та пов’язані з оптимальним вибором відповідно до різних критеріїв, а саме: оптимальний розподіл капіталовкладень, розподіл продукції між різними регіонами, визначення найкоротшого шляху завезення товарів споживачам, завдання по заміні обладнання, оптимальне управління запасами тощо. Обов’язковим елементом є розв’язок запропонованих задач в середовищі програмування. В статье рассмотрено, что одной из основных тем содержательной линии "Алгоритмизации и программирования" тема "Динамическое программирование", в рамках освоения которой учащиеся овладевают инструментами планирования многошаговыми управляемыми процессами, развивающимися во времени и связанные с оптимальным выбором в соответствии с различными критериями, а именно: оптимальное распределение капиталовложений, распределение продукции между различными регионами, определение кратчайшего пути завоза товаров потребителям, задания по замене оборудования, оптимальное управление запасами и тому подобное. Обязательным элементом является решение предложенных задач в среде программирования. The article considers that one of the main topics of the content line "Algorithmization and programming" is the topic "Dynamic programming", in which students master the tools of planning multi-step controlled processes that develop over time and are associated with the optimal choice according to various criteria, namely: the optimal distribution of investment, the distribution of products between different regions, determining the shortest way to deliver goods to consumers, the task of replacing equipment, optimal inventory management, etc. An obligatory element is the solution of the proposed tasks in the programming environment.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Шапошнікова, І. С.У статті розглянуто сучасний розвиток освіти, зокрема інформаційних технологій, який знаходить своє відображення в зміні навчальних програм для старшої школи, зокрема для профільних класів інформаційно-технологічного напрямку. Опанування основних прийомів розв’язання задач динамічного програмування є необхідним для розв’язання олімпіадних задач з програмування. Під динамічним програмуванням розуміють метод розв’язання задачі шляхом її розбиття на декілька однакових підзадач, які рекурентно пов’язані між собою. При цьому наголошується, що вихідна задача має відповідати певним критеріям, щоб до неї можна було б застосувати означений метод. З іншого боку, динамічне програмування є розділом математики, який присвячено теорії і методам розв'язання багатокрокових задач оптимального управління. В статье рассмотрено современное развитие образования, в частности информационных технологий, который находит свое отражение в изменении учебных программ для старшей школы, в частности для профильных классов информационно-технологического направления. Овладение основных приемов решения задач динамического программирования необходимо для решения олимпиадных задач по программированию. Под динамическим программированием понимают метод решения задачи путем ее разбиения на несколько одинаковых подзадач, которое рекуррентно связаны между собой. При этом отмечается, что исходная задача должна соответствовать определенным критериям, чтобы к ней можно было бы применить указанный метод. С другой стороны, динамическое программирование является разделом математики, посвященный теории и методам решения многошаговых задач оптимального управления. The article considers the modern development of education, in particular information technology, which finds its reflection in the change of curricula for high school, in particular for profile classes of information technology. Mastering the basic techniques of solving dynamic programming problems is necessary for solving Olympic programming problems. Dynamic programming means a method of solving a problem by dividing it into several identical subtasks, which are recursively related to each other. It is emphasized that the initial task must meet certain criteria in order to be able to apply this method. On the other hand, dynamic programming is a branch of mathematics that is devoted to the theory and methods of solving multi-step problems of optimal control.