Перегляд за Автор "Чуприна, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАПЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чуприна, І. В.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, обґрунтовано теоретико-практичні основи забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «похідна», визначено її фізичний та геометричний зміст; проведено аналіз різних підходів до теми «Похідна» в профільній школі; розроблено методичні рекомендації щодо забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main issues of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are characterized, the theoretical and practical bases of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are substantiated, in particular: literature analysis on the research problem; the essence of the concept of "derivative" is analyzed and determined, its physical and geometric meaning is determined; an analysis of different approaches to the topic of "Derivative" in the profile school; developed methodological recommendations to ensure continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Чібісов, О. Д.; Безпала, А. М.; Грищенко, В. З.; Чуприна, І. В.In the article the author provides information about the history of development and the emergence of the concept of derivative. It is proved that the origin of the concept of a derivative was the question of determining, calculating the velocity and its acceleration, which led to the connection between the problem of calculating the velocity of a moving body and the problem of tangent to the curve describing the dependence of time. У статті автором надано інформацію про історію розвитку та виникнення поняття похідної. Доведено, що виникненню поняття похідної стало питання щодо визначення, обчисленні швидкості руху та його прискорення, яке призвело до встановлення зв’язку між завданням про обчислення швидкості тіла, що рухається, і завданням про проведення дотичної до кривої, що описує залежність пройденої відстані часу.