Перегляд за Автор "Чечко, Т. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ПОТРЕБ БАТЬКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чечко, Т. М.У статті досліджено зміст педагогічної підтримки батьків дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Потреби батьків тісно пов’язані з потребами дітей, що підсилюються їхніми особливостями психофізичного розвитку та освітніми потребами. Встановлено, що педагогічна підтримка батьків в інклюзивно-ресурсному центрі є одним із вагомих аспектів діяльності педагогів цих центрів. З’ясовано, що батьки дітей із ЗНМ не мають знань, навичок та часу, не знайомі з методами логопедичної допомоги, щоб проводити заняття з розвитку мовлення з дитиною вдома. Проаналізовано основні потреби батьків означеної категорії дітей, виокремлено найбільш нагальні – ті, що мають бути враховані в роботі інклюзивно-ресурсного центру. The article examines the content of pedagogical support for parents of preschool children with general underdevelopment of speech in the conditions of an inclusive resource center. The needs of parents are closely related to the needs of children, which are reinforced by their psychophysical development and educational needs. It has been established that pedagogical support of parents in the inclusive resource center is one of the important aspects of the activities of the teachers of these centers. It was found that the parents of children with SEN do not have the knowledge, skills and time, are not familiar with speech therapy methods, to conduct speech development classes with the child at home. The main needs of the parents of the specified category of children were analyzed, and the most urgent ones were singled out - those that should be taken into account in the work of the inclusive resource center.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чечко, Т. М.У публікації розглянуто психофізичний розвиток дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. З’ясовано, що порушення мовлення тісно пов’язані з психічним розвитком дитини, та, в залежності від їх виду, спричиняють появу різних характерологічних проявів як у поведінці дитини, так і психофізичному стані взагалі. The publication deals with the psychophysical development of preschool children with speech disorders. It has been found that speech disorders are closely related to the mental development of the child, and, depending on their type, cause the appearance of various characterological manifestations in the child's behaviour and psychophysical state in general.
- ДокументПедагогічна підтримка батьків дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чечко, Т. М.У кваліфикаційний роботі здійснено теоретичний аналіз змісту педагогічної підтримки батьків дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Конкретизовано зміст поняття «педагогічна підтримка батьків дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру». Досліджено форми педагогічноі підтримки батьків; визначено основні потреби цих батьків тa розроблено програму педагогічної підтримки батьків дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру. The qualification work provides a theoretical analysis of the content of pedagogical support for parents of preschool children with general language development delay in the conditions of an inclusive-resource center. The content of the concept «pedagogical support for parents of preschool children with general language development delay in the conditions of an inclusive-resource center» is specified. The forms of pedagogical support for parents are investigated; the main needs of these parents are determined, and a program of pedagogical support for parents of preschool children with general language development delay in the conditions of an inclusive-resource center is developed.